!!! 2005 !!!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Epic Man
Mountainbiker

Post by Epic Man »

Seppe66 wrote:Heeft er iemand prijzen van Cube
Kijk hier eens...
http://www.janssenfietsplezier.be
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

hoe zit da bij de nieuwe bikes van Trek ? op internet en in de boekskes heb ik ze al gezien , en wat mij verwonderde; de elite 9.8 is full XT + SID team & poploc, bij de specificaties van de 8500 staat full XTR + Fox F80, nochtans staat hij op foto full xt én met een reba voorvork..
weet iemand daar iets over ? (mss foto's ofzo van op bikesalons die duidelijkheid brengen..?) btw; welke zouden jullie verkiezen van bovenstaande genoemden ?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Nieuwe Fully van Orbea

Image

http://www.orbea.com

=D>
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

viperke wrote:hoe zit da bij de nieuwe bikes van Trek ? op internet en in de boekskes heb ik ze al gezien , en wat mij verwonderde; de elite 9.8 is full XT + SID team & poploc, bij de specificaties van de 8500 staat full XTR + Fox F80, nochtans staat hij op foto full xt én met een reba voorvork..
weet iemand daar iets over ? (mss foto's ofzo van op bikesalons die duidelijkheid brengen..?) btw; welke zouden jullie verkiezen van bovenstaande genoemden ?
Geen een van bijde , maar kom...

Waarschijnlijk is er een verschil tussen de uitvoering voor de USA en Europa , zo is dat bij cannondale ook.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

LuckyIron wrote:Nieuwe Fully van Orbea

Image

http://www.orbea.com

=D>
=D> amai, die ziet er wel schoon uit, heeft deze een echt scharnierpunt ,of zoiets met een buigbare liggende achtervork zoals bij de scalpel?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

K2-er wrote: =D> amai, die ziet er wel schoon uit, heeft deze een echt scharnierpunt ,of zoiets met een buigbare liggende achtervork zoals bij de scalpel?
geen idee, binnenkort is bij mijnen dealer binnenstappen, ik zal het u weten te melden 8)
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

LuckyIron wrote:
K2-er wrote: =D> amai, die ziet er wel schoon uit, heeft deze een echt scharnierpunt ,of zoiets met een buigbare liggende achtervork zoals bij de scalpel?
geen idee, binnenkort is bij mijnen dealer binnenstappen, ik zal het u weten te melden 8)
Als ik het goed gezien heb op de Orbea-site, is 't een echte softtail, dus met "buigbare" chainstays ...

Image
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

veerweg? en instelbaar?
idee van de prijzen?
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

levka wrote:veerweg? en instelbaar?
idee van de prijzen?

85mm met instelbare rebound en compressie met LO dacht ik.
de achterbrug heeft idd geen scharnierpunt maar werkt op de flex van het carbon.
bambam
Mountainbiker

Post by bambam »

Gf biker wrote: de achterbrug heeft idd geen scharnierpunt maar werkt op de flex van het carbon.
beetje uitvergroot...
Image
Post Reply