Welke problemen? Heb je toch nog uw goederen kunnen ontvangen?saiko wrote:Met dr cannondale heb ik nooit problemen gehad.ianaprilia wrote:Rad laden is normaal dezelfde als dr cannondale... Heb daar een paar keer iets besteld ( geen kledij, wel cannondale parts ), toch altijd netjes afgeleverd, is wel al even geleden, baas van die winkel noemt Jorg.
Met rad-laden al 3 keer problemen gehad. Ik bestel daar nooit meer.
Antwoorden trouwens ook niet op mails...
Ervaring met Rad-laden.de
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Vrzes
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F1 29'er 2012 / Canyon nerve al 9.9 sl 2015
celiazed wrote:XL bib shorts en L jersey besteld, na kleine 2 weken gisteren een xl bib shorts en een L bib shorts ontvangen.
geen reactie op email, telefoon daarnet even geprobeerd, maar zijn waarschijnlijk nog niet open.
denk van het volledige boeltje terug te sturen, binnen de 7 dagen kan dit dacht ik?
dan toch antwoord gekregen op mn email. vraagt om het verkeerd geleverde item terug te sturen (eigenkosten). dan stuurt hij het correcte op. let's hope...
Bij mij hetzelfde , 2 mutsen en trui van cannondale besteld midden oktober ,
begin november pas de mutsen ontvangen maar geen trui , zat wel een briefje bij nalevering , tot op heden niks ontvangen . Antwoord idd niet op mails telefoons . Laatste keer dat ik daar iets bestel !
begin november pas de mutsen ontvangen maar geen trui , zat wel een briefje bij nalevering , tot op heden niks ontvangen . Antwoord idd niet op mails telefoons . Laatste keer dat ik daar iets bestel !
@celiazed Welk email adres heeft u gebruikt ?dan toch antwoord gekregen op mn email. vraagt om het verkeerd geleverde item terug te sturen (eigenkosten). dan stuurt hij het correcte op. let's hope...
best via contact formulier van hun site, en niet rechtstreeks naar info@rad-laden.de
link : http://www.rad-laden.de/shop/Kontakt-_-7.html
link : http://www.rad-laden.de/shop/Kontakt-_-7.html