Graspop 2012???

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

i-Mac wrote:
zwolle wrote:

slayer zalig =D> =D> =D>

europe WTF #-o #-o #-o [-X [-X [-X
Aan je reactie te zien ken je Europe alleen van hun grootste hit. Zonde, want deze groep heeft intussen een schitterende reeks CD's op de markt gebracht. Ik juich de aankondiging van Europe van ganser harte toe. Geef toe, er mag voor ieder wat wils op de affiche staan, toch?
ik heb niets tegen europe mijn vrouw vind ze goed :wink:

zou de perfekte groep zijn voor werchter classic af te sluiten

maar in hemelsnaam toch geen metalmeeting
Last edited by zwolle on Thu 22 Dec 2011 21:21, edited 4 times in total.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

zwolle wrote:
i-Mac wrote:
zwolle wrote:

slayer zalig =D> =D> =D>

Aan je reactie te zien ken je Europe alleen van hun grootste hit. Zonde, want deze groep heeft intussen een schitterende reeks CD's op de markt gebracht. Ik juich de aankondiging van Europe van ganser harte toe. Geef toe, er mag voor ieder wat wils op de affiche staan, toch?
ik heb niets tegen europ mijn vrouw vind ze goed :wink:

Idd, je kent alleen hun ene grote succes. Hun laatste live CD moet je eens beluisteren, dan merk je al snel dat ze nog zo slecht niet zijn. Men kan niet allemaal trash bands op de affiche plaatsen hé. Metal is meer dan dat alleen ...
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

i-Mac wrote:
zwolle wrote:
i-Mac wrote: Aan je reactie te zien ken je Europe alleen van hun grootste hit. Zonde, want deze groep heeft intussen een schitterende reeks CD's op de markt gebracht. Ik juich de aankondiging van Europe van ganser harte toe. Geef toe, er mag voor ieder wat wils op de affiche staan, toch?
ik heb niets tegen europ mijn vrouw vind ze goed :wink:

Idd, je kent alleen hun ene grote succes. Hun laatste live CD moet je eens beluisteren, dan merk je al snel dat ze nog zo slecht niet zijn. Men kan niet allemaal trash bands op de affiche plaatsen hé. Metal is meer dan dat alleen ...
sorry hoor maar europe is geen METAL :wink:

dat ze op classic staan en m'n vrouw wil erheen dan ga ik zelfs mee

dus ik veroordeel hier niemand maar ik vind ze niet passen op GMM
net zomin als foreigner en aerosmith toestanden de afgelopen jaren
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

zwolle wrote:

Jammer dat je het zo bekijkt. Voor mij is het één van de vele subgenres in de moderne Metal. De ene zweert bij Trash, de andere bij Power Metal, en nog een andere bij Prog Metal. Moet allemaal kunnen ...

Ik merk wel op dat er tussen de jongeren en de ouderen, waar ik toe behoor, een ferme kloof aan het komen is. Nu is dat op zich niet erg, want dit is nu eenmaal de generatiekloof. Zolang er respect is voor elke soort muziek, is er geen vuiltje aan de lucht.

En terwijl ik me straks ga amuseren met Europe, mag jij ergens anders uit je dak (tent) gaan op de weide 8)
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Ik ben vorig jaar met "gemengde gevoelens" naar de Scorpions gaan kijken op GMM,moet zeggen dat ik aangenaam verrast was,indien ik dit jaar aanwezig ben zou het ook wel eens kunnen dat ik ook eens naar europe ga kijken!!!
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Koekwous wrote:Ik ben vorig jaar met "gemengde gevoelens" naar de Scorpions gaan kijken op GMM,moet zeggen dat ik aangenaam verrast was,indien ik dit jaar aanwezig ben zou het ook wel eens kunnen dat ik ook eens naar europe ga kijken!!!
Dat is het nu juist. Op CD kan dit soms tegenvallen, maat live kan het best goed zijn. het omgekeerde kan natuurlijk ook. Mij ga je bv niet op Slayer zien. Ze hebben wel een paar nummers die goed zijn, voor een volledig uur is het teveel.
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

i-Mac wrote:
Koekwous wrote:Ik ben vorig jaar met "gemengde gevoelens" naar de Scorpions gaan kijken op GMM,moet zeggen dat ik aangenaam verrast was,indien ik dit jaar aanwezig ben zou het ook wel eens kunnen dat ik ook eens naar europe ga kijken!!!
Dat is het nu juist. Op CD kan dit soms tegenvallen, maat live kan het best goed zijn. het omgekeerde kan natuurlijk ook. Mij ga je bv niet op Slayer zien. Ze hebben wel een paar nummers die goed zijn, voor een volledig uur is het teveel.
Als we hier over smaken en leeftijd gaan beginnen discuteren,pfff... :wink: :wink:
Ben blij da we hier in België zo'n festival hebben;dat er daar een grote diversiteit van verschillende (sub)-genres is,vind ik nog beter.
Kijk eens naar Hellfest, daar spelen bleu oyster cult en lynyrd skynyrd maar ook cannibal corpse en machine head.Als ik zou gaan ,dan ga ik ze zekers alle 4 bekijken.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

zwolle wrote:
i-Mac wrote:
zwolle wrote: ik heb niets tegen europ mijn vrouw vind ze goed :wink:

ja Aerosmith was wel het hoogtepunt van de avond man man :lol:
frederikc
Mountainbiker

Post by frederikc »

den deze zal er ook weer bij zijn van de zomer :-D
en hopelijk deze editie ook weer een plekje op de vip-parking, lekker kort bij de inkom :bounce:
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

zwolle wrote:
den mountenbiker wrote:Dolle kerst met 8 nieuwe namen!

Vandaag schotelen wij jullie vandaag weer 8 mooie nieuwe voor:

Slayer, Europe, Pennywise, Texas In July, As I Lay Dying, Unearth, Ihsahn en Leprous.

:P

slayer zalig =D> =D> =D>

Europe is zalig live!!! (en ja, ik ben fan van de extremere metalen :-D )
Post Reply