Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Bijna letterlijk een schat op zolder, want in een prachtstaat aangetroffen:
Bij mijn weten standaard afgemonteerd (Shimano 105 groep), op nieuw stuurlint & pedalekes na
Ik denk er nog aan om de gele stickers van de velgen & van de binnenkant van de linker vorkpoot te verwijderen, want dat stoort een beetje. Ook de bandjes zou ik liever zwart of zwart/wit zien.
Maar goed, eerst maar eens zo snel mogelijk een eerste ritje proberen te maken, want: mijn eerste racefiets ooit, dus 't zal wel efkes aanpassen worden
Slecht weer, dus mijn krom stuur eens deftig onder handen genomen (gedemonteerd, kuisen, smeren, nieuw stuur/stuurpen, stuurlint, terug monteren ).
Trek Madone 6.9SSL met Dura Ace DI2 en Aeolus 5D3 wielen. Verder afgewerkt met Bontrager XXX Lite stuur- en stuurpen.
Ik rij met die fiets sinds juni en dat is echt een zalige racebike. Net geen 7 kg aan de haak.
Als het wat beter weer is, zal ik eens foto's maken.
Op Velofollies een koopje kunnen doen... Nen CKT koersfiets... Carbon Monocoque RS 268, microshift white carbon groep,ckt carbon CHD-02 100x44 stuur,...