Vr 30/12/2011 Gits :: 10de Gitsbergtoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Focusrider
- Mountainbiker
Post by Focusrider »
Prima initiatief om een kaart mee te geven met de route. Dit is 'af'. (Maar ja, Gits is niet voor niets wereldberoemd om zijn puike organisatie van wereld- en Belgische kampioenschappen veldrijden.)
Mijn eerste indruk is dat er aardig wat 'niet Mac Adam' - stukjes bijzitten. Deze tocht zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor de gastronomische evenementen van oud naar nieuw ...
Ik ben in ieder geval van de partij, weer of geen weer!
Mijn eerste indruk is dat er aardig wat 'niet Mac Adam' - stukjes bijzitten. Deze tocht zou wel eens de oplossing kunnen zijn voor de gastronomische evenementen van oud naar nieuw ...
Ik ben in ieder geval van de partij, weer of geen weer!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
spijtig genoeg kan ik deze niet rijden. Werkendag. Tegen de middag hoop ik er eentje te kunnen komen drinken.
En voor de insiders de jaarlijkse traditie word ook dit jaar verder gezet
s'avonds mag ik dan al beginnen werken aan de desserts voor oudjaarsnacht.
Greetzz
Bakkerke
En voor de insiders de jaarlijkse traditie word ook dit jaar verder gezet
s'avonds mag ik dan al beginnen werken aan de desserts voor oudjaarsnacht.
Greetzz
Bakkerke
[quote]mayohagar Geplaatst: Di 27 Dec 2011 20:28 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Aanwezig om 8h30. 1 of 2 bevoorradingen op de 50 km ?
Er is 1 controle op de 30, en 2 controles op de 50 km. Naderhand is er natuurlijk ook de welverdiende boterham met gehakt.
--------------------------------------------------------------------------------
Aanwezig om 8h30. 1 of 2 bevoorradingen op de 50 km ?
Er is 1 controle op de 30, en 2 controles op de 50 km. Naderhand is er natuurlijk ook de welverdiende boterham met gehakt.
- BOB DE STOEMPER
- Mountainbiker
Post by BOB DE STOEMPER »
De afstanden 32 en 50km,
Is het mogelijk om een combinatie te maken en ongeveer aan 40km te komen,zijn er veel splitsingen?
Is het mogelijk om een combinatie te maken en ongeveer aan 40km te komen,zijn er veel splitsingen?
- den marginalen
- Mountainbiker
Post by den marginalen »
@bobo1.1 : Spijtig genoeg zal ik moeten passen. Moet travakken om moeders koopverslaving te betalen. Veel succes in Gits en rij ze maar allemaal naar huis .....Leve bobo1.1

- bikeordie007
- Mountainbiker
Post by bikeordie007 »
né eentje van klerken haha... kga er ook zijn en hoe vettiger hoe prettiger...