De rest daarentegen was in orde om met een positieve noot te eindigen.
Ma 26/12/2011 Deinze :: Leietocht VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Snellen Eddie
- Mountainbiker
Post by Snellen Eddie »
Ik vond dat stuk langs de Leie overdreven. Dit was niet meer fietsen maar ploeteren
Ook de 48km gereden. vond dat stuk aan de leie lastig, maar absoluut doenbaar. Toch voor de gemiddelde biker zoals ik. Kwestie van het juiste spoor te vinden.
Dit is steeds een goede tocht. Eerlijk, met redelijk wat asfalt en niet spannende stukken. Maar de andere stukken zijn aangenaam. Een perfecte tocht voor de 2de kerst. Wij waren gelukkig met deze rit.
Goede warme douches, de eerste in 2weken (bij een toertocht hé)
bedankt en tot volgend jaar.
Dit is steeds een goede tocht. Eerlijk, met redelijk wat asfalt en niet spannende stukken. Maar de andere stukken zijn aangenaam. Een perfecte tocht voor de 2de kerst. Wij waren gelukkig met deze rit.
Goede warme douches, de eerste in 2weken (bij een toertocht hé)
bedankt en tot volgend jaar.
-
Barteken
- Mountainbiker
- Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)
Ben er nog door gereden als een van de laatste, behalve een stuk van 50 m kon er overal gereden worden...Snellen Eddie wrote:Ik vond dat stuk langs de Leie overdreven. Dit was niet meer fietsen maar ploeteren![]()
Hadden we dit geschrapt, dan zat er in de plaats ong 7 km extra road in de tour...
Mijn zoontje van 11 heeft de kids-tour mee gereden en vond dat lastige stuk langs de Leie toch "de max". Bij dit weer moet je aanvaarden dat er wat gecrosst moet worden.Snellen Eddie wrote:Ik vond dat stuk langs de Leie overdreven. Dit was niet meer fietsen maar ploeteren![]()
Ook de rest van de tocht vond hij heel leuk. Proficiat aan de mensen die zich daarvoor inzetten.
Zelf reed ik de 37 km. Heel tevreden. Perfecte bepijling, goede bevoorrading (al werd de mix van soep, sportdrank en een banaan door mijn maag niet echt gewaardeerd, maar dat is mijn schuld).
mtb deinze.
het blijft een leuke tocht. er kwam super veel ploeter werk aan te pas. maar jah. dat is moutainbike natuurlijk. en je kon overal doorrijden. nu er werden 2 foto's getrokken. een van mtb you in het begin maar ook een in de laatste 6km. naar het schijnt was ik ongeloofelijk zwart. kwilde eens het verschil zien maar de 2 de foto vind ik dan ook nergens terug. weet iemand waar hij te vinden zou zijn?
alvast bedankt
alvast bedankt
super...
....vandaag de 49km gereden, vertrokken van thuis..... totaal 69km....
Super genoten van de rit...lag op sommige stukken inderdaad wat vettig, vooral langs de leie, maar voor mij net juist de plezante stukken.
zeer goede en leuke rit, goede organisatie....tot volgend jaar !!!!!
Super genoten van de rit...lag op sommige stukken inderdaad wat vettig, vooral langs de leie, maar voor mij net juist de plezante stukken.
zeer goede en leuke rit, goede organisatie....tot volgend jaar !!!!!
- Manza
- Mountainbiker
gisteren ook een leuke tocht gereden. Het meeste is hier al gezegd over de tocht. Enige wat mij teleurstelde was dat de bewaakte fietsstalling tegen betaling was.
Zondag 15 Januari 2012 12e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken
http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/
- den Trekmountainbiker
- Mountainbiker
Post by den Trekmountainbiker »
voor die halve euro moet je nie lastig doen he man , liever dat dan geen bewaakte stalling, en na de inschrijving vaststellen dat je stalen ros verdwenen is... dan kost het je meer dan een halve euro hé...Manza wrote:gisteren ook een leuke tocht gereden. Het meeste is hier al gezegd over de tocht. Enige wat mij teleurstelde was dat de bewaakte fietsstalling tegen betaling was.