Vandaag de volledige 45km gereden en nergens moeten zoeken naar pijltjes. Die de bevoorrading gemist hebben zal allicht te maken hebben met de lus die je er net voor moest doen. We moesten rechts af en iets daarboven zag je allicht mtb rijden die vanuit jullie standpunt linksaf draaiden. Als je dat hebt gedaan heb je idd de bevoorrading gemist.
Ik vond de tocht wel ok en door het slijk werd het nog een stevige tocht.
Volgend jaar zijn we weer van de partij.
Ma 26/12/2011 Lummen :: X-mas tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- SteveHillen
- Mountainbiker
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Wat hebben we dan nog gemist, behalve de bevoorrading?Vandaag de volledige 45km gereden en nergens moeten zoeken naar pijltjes. Die de bevoorrading gemist hebben zal allicht te maken hebben met de lus die je er net voor moest doen. We moesten rechts af en iets daarboven zag je allicht mtb rijden die vanuit jullie standpunt linksaf draaiden. Als je dat hebt gedaan heb je idd de bevoorrading gemist.
-
mambo en co
- Mountainbiker
Post by mambo en co »
de pellenbikers zijn er ook geweest,ben daar pas vertrokken om 9u45 met mijn zoontje hebben de kleine toer gedaan van 25 km en hebben de bevoorrading niet gemist en keuze zat voor te kiezen nog ,bepijling kon op sommigen plaatsen wel beter ,maar denk dat er peiltjes omgedraait waren op sommige plaatsen, voor de rest was alles oke, wat vooral opviel was dat de mtb's wel vriendelijk waren maar die met de cross fiets wel wat minder tegen mijn zoontje
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
100 % nat parcours
90 % afgezien
80 % bevoorrading OK
70 % modder gehad
60 % boterham met spek (geen ei)
50 % fun gehad
40 % kleren vuil
30 % slijtage materiaal
20 Km/h AVG
10 % ogen dicht bergaf voor de modder (zit nog in!)
0% pijlen gemist
Als het vorige nacht en vanmorgen niet geregend had (zoals voorspeld) ben ik ervan overtuigd dat er veel droge stukken bij waren, vooral die stukken waar nu gewoon een klein laagje water op lag, veel dus. Spijtig voor de (onschuldige) organisatie. 90 % droog geloof ik misschien ook wel niet. Komt volk-lokkend over. Maar swat...
Op onze TT worden ook soms pijlen gemist op plaatsen waar je het niet verwacht. Is gewoon niet makkelijk pijlen hangen, steeds inbeelden op welk moment de fietser zal zoeken naar een pijl, op welke hoogte hangen, waar is er plaats enz..
90 % afgezien
80 % bevoorrading OK
70 % modder gehad
60 % boterham met spek (geen ei)
50 % fun gehad
40 % kleren vuil
30 % slijtage materiaal
20 Km/h AVG
10 % ogen dicht bergaf voor de modder (zit nog in!)
0% pijlen gemist
Als het vorige nacht en vanmorgen niet geregend had (zoals voorspeld) ben ik ervan overtuigd dat er veel droge stukken bij waren, vooral die stukken waar nu gewoon een klein laagje water op lag, veel dus. Spijtig voor de (onschuldige) organisatie. 90 % droog geloof ik misschien ook wel niet. Komt volk-lokkend over. Maar swat...
Op onze TT worden ook soms pijlen gemist op plaatsen waar je het niet verwacht. Is gewoon niet makkelijk pijlen hangen, steeds inbeelden op welk moment de fietser zal zoeken naar een pijl, op welke hoogte hangen, waar is er plaats enz..
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
Buiten een stukje bos en een langere helling niet veel. De bevoorrading was net buiten het bos.budiao wrote:Wat hebben we dan nog gemist, behalve de bevoorrading?Vandaag de volledige 45km gereden en nergens moeten zoeken naar pijltjes. Die de bevoorrading gemist hebben zal allicht te maken hebben met de lus die je er net voor moest doen. We moesten rechts af en iets daarboven zag je allicht mtb rijden die vanuit jullie standpunt linksaf draaiden. Als je dat hebt gedaan heb je idd de bevoorrading gemist.
- .:bert:.
- Mountainbiker
MTBC@Bekkevoort was aanwezig met 6 leden.
Voor mij persoonlijk was het iets teveel slijkbaggeren, ik doe da nie graag
Op de organisatie was er niks aan te merken: mooi parcours, fatsoenlijk uitgepijld, méér dan voldoende eten en drinken op de bv, degelijke afspuitstand.
En waar zaten die onvriendelijke mensen ergens?? Aan de fietsenstalling ne vriendelijke "Goeiemorgen" gekregen, aan de inschrijving zelfs uitleg bij het bonneke voor ne gratis boterham en bij het vertrek ne "veel plezier"....
Mijn verwachtingen liggen dan waarschijnlijk een héél stuk lager dan die van sommige anderen.
Als ik 1 minpunt kan geven is het dat de stylo's niet compatibel waren met de inschrijfstrookjes. Da schreef dus van geen kanten
Ik heb mij geamusseerd en voor de organisatie

Voor mij persoonlijk was het iets teveel slijkbaggeren, ik doe da nie graag
Op de organisatie was er niks aan te merken: mooi parcours, fatsoenlijk uitgepijld, méér dan voldoende eten en drinken op de bv, degelijke afspuitstand.
En waar zaten die onvriendelijke mensen ergens?? Aan de fietsenstalling ne vriendelijke "Goeiemorgen" gekregen, aan de inschrijving zelfs uitleg bij het bonneke voor ne gratis boterham en bij het vertrek ne "veel plezier"....
Mijn verwachtingen liggen dan waarschijnlijk een héél stuk lager dan die van sommige anderen.
Als ik 1 minpunt kan geven is het dat de stylo's niet compatibel waren met de inschrijfstrookjes. Da schreef dus van geen kanten
Ik heb mij geamusseerd en voor de organisatie
ben hiet laat vertrokken . iets na 10 u .
mooi parcours , goede bevoorrading . ik had nog keuze genoeg .
onderweg wel enkele pijltjes opgemerkt die omgedraaid waren , maar ik ben nergens verkeerd gereden .
parcours was vettig maar dit was ook te verwachten na de regen van die nacht .
afspuitstand ( teveel volk ) niet gebruikt .
volgend jaar kom ik terug .
mooi parcours , goede bevoorrading . ik had nog keuze genoeg .
onderweg wel enkele pijltjes opgemerkt die omgedraaid waren , maar ik ben nergens verkeerd gereden .
parcours was vettig maar dit was ook te verwachten na de regen van die nacht .
afspuitstand ( teveel volk ) niet gebruikt .
volgend jaar kom ik terug .
Awel, hier sluit ik mij volledig mee aan sé. Ook niks als vriendelijke mensen gezien. Wij zijn om 9u vertrokken en geen 1 keer mis gereden....:bert:. wrote:MTBC@Bekkevoort was aanwezig met 6 leden.
Voor mij persoonlijk was het iets teveel slijkbaggeren, ik doe da nie graag![]()
Als ik 1 minpunt kan geven is het dat de stylo's niet compatibel waren met de inschrijfstrookjes. Da schreef dus van geen kanten![]()
Ik heb mij geamusseerd en voor de organisatie![]()
![]()
Inderdaad heel vriendelijke organisatie maar wat ik wel weer ondervonden
Heb dat er weer mensen aan het mtb waren die dachten dat ze alleen
In het bos waren, inhalen op plaatsen waar het niet gaat,moeilijk doen
Als het wat trager gaat,het is toch de bedoeling dat iedereen zich amusseert
Het was al niet gemakkelijk met dit weer. Voor de rest heb ik me goed uitgeleefd
Heb dat er weer mensen aan het mtb waren die dachten dat ze alleen
In het bos waren, inhalen op plaatsen waar het niet gaat,moeilijk doen
Als het wat trager gaat,het is toch de bedoeling dat iedereen zich amusseert
Het was al niet gemakkelijk met dit weer. Voor de rest heb ik me goed uitgeleefd