Cinelli Estrada:

Brothers in arms (No-name carbon strandbike):

More pics
Als het enkel voor conditie is; is de inderdaad Peleton wel goed ja. Die heeft een hogere stuurbuis waardoor je op de koop toe nog comfortabel zit ten opzichte van een racer genre Cube Agree.Rolla wrote:Mooie racers passeren hier de revue.
Een vraag: wie kan mij een absolute beginner's racer aanraden voor max 750 € ?
Ik wil nl. graag een racertje voor erbij, maar dient enkel om basisconditie verder op te bouwen & 's avonds na het werk al eens wat km te doen zonder achteraf een paar uur te moeten poetsen.
Is bijvoorbeeld een Cube Peloton iets ? Zie: http://www.bike2build.nl/product/BK9419 ... -red-print
2de hands mag ook, maar waar dan extra op letten om geen "kat in een zak" te kopen ?
Thanks!
De Gt series 4 is voor €700 zeer interessant te noemen volgens mijRolla wrote:Mooie racers passeren hier de revue.
Ik wil nl. graag een racertje voor erbij, maar dient enkel om basisconditie verder op te bouwen & 's avonds na het werk al eens wat km te doen zonder achteraf een paar uur te moeten poetsen.
Is bijvoorbeeld een Cube Peloton iets ? Zie: http://www.bike2build.nl/product/BK9419 ... -red-print
2de hands mag ook, maar waar dan extra op letten om geen "kat in een zak" te kopen ?
Thanks!
Rolla wrote:Mooie racers passeren hier de revue.
!
750€ voor een Sora afgemonteerde fiets?el gordo wrote:
Maar dan nog, Cube is qua prijs/kwaliteit nagenoeg onklopbaar.
Thans Kawa. Volledig mee eens. Na wat verdere research inderdaad besloten om vanmorgen eens een kijkje te gaan nemen naar een 2e hands bike: Specialized Allez Elite , volledig Shimano 105 afgemonteerd.kawa wrote:Ik ben vorig jaar met hetzelfde budget en hetzelfde doel op zoek gegaan naar een koersfietske.Rolla wrote:Mooie racers passeren hier de revue.
!
Ben er snel achter gekomen dat 700€ een nipte gaat zijn als je nieuw wil kopen.
Zelf heb ik m'n budget toen iets opgetrokken en heb me een Trek 2.1 gekocht voor 1080€. (15% korting op de adviesprijs)
Cube Peleton met 105groep stond toen ook op m'n lijstje, maar wegens geen (fatsoenlijke-) dealer in de buurt heb ik die geschrapt.
Een 105/Veloce groep wordt toch als basis gezien en dan kom je er meestal niet onder de 1000€.
Een Tiagra zou ik ook nog durven kopen, maar die Cube die jij toont met Sora groep lijkt mij toch wat slecht afgemonteerd voor 750€.
Als ik het opnieuw moest doen kocht ik een tweedehands, als je ziet hoeveel maagdelijke koersfietskes te koop komen te staan.
Die wielertoeristen wisselen volgens mij nog sneller van fiets dan mountainbikers.
Slimme aankoop. Nie te lang wachten met die foto'sRolla wrote:Thans Kawa. Volledig mee eens. Na wat verdere research inderdaad besloten om vanmorgen eens een kijkje te gaan nemen naar een 2e hands bike: Specialized Allez Elite , volledig Shimano 105 afgemonteerd.
Model 2009, aan de eerste eigenaar ook pas verkocht in 2010;
De bike was in perfecte staat en ik heb dus niet lang getwijfeld. Enkel het stuurlint heb ik laten vernieuwen en er dezelfde pedalen laten opzetten als op m'n MTB (Look Quartz)
't Fietsje heeft amper 1000km afgelegd en heb ik bij een Specialized dealer vandaan die de 'geschiedenis' van de bike kent en waardoor ik nog van de resterende garantieperiode kan genieten.
Ik post nog wel 's een fotooke.
Greetz,
Rolla