THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
chris
Mountainbiker

Post by chris »

A d r i wrote:Iemand de Rheux (Rode van Theux) de laatste weken nog gedaan? Is de bepijling in orde of toch beter een kaartje meenemen?

Ik herinner me ooit een kaart van de Rode Route online gezien te hebben, maar weet niet meer waar. Het was op de persoonlijke website van een biker. Iemand een idee?
A3, wij hebben onlangs nog de rode van T. gedaan ... bepijling is ok... op één plaats waar men graafwerken bezig ik (pijpleiding) moet je naar omhoog het asfalt op ... voor de rest geen prob. ... suc6.

chris
niko
Mountainbiker

Theux en jacht?? +mtb huren

Post by niko »

Volgende week wil ik de blauwe route gaan rijden in Theux.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om in daar of in de buurt een mtb te huren? Indien het mogelijk is zou ik ook graag een naam en adres ontvangen.

Bij voorbaat dank!!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

nee in Theux zijn er geen fietsen te huur, er is wel een fietswinkel genaamd Espace Bike (op de weg naar Spa, net buiten Theux)
Je kan er wel 1 kopen natuurlijk :lol:
Dichtsbijzijnde fietsverhuur is in Spa...

Ben er ook eens naartoe gereden (toen ik nog geen fiets had) om de blauwe route te doen, maar ben dan verder gereden naar Coo.
Daar kun je fietsen huren bij Coo Bike, je kan de fietsen daar nog afleveren na sluitingstijd, gewoon verwittigen via telefoon
Routes in Coo zijn wel de max
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Niet naartoe gaan, ik ben er vorig weekend geweest en heb halverwege de rode route moeten terugkeren wegens het jacht seizoen. Je kan doorrijden maar dat is op eigen risico hé er staat verboden toegang. Deze bordjes kom je ook op de blauwe route tegen (heeft een mede mtb'er ons gemeld.)

mvg

Steve
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

SteveHillen wrote:Niet naartoe gaan, ik ben er vorig weekend geweest en heb halverwege de rode route moeten terugkeren wegens het jacht seizoen. Je kan doorrijden maar dat is op eigen risico hé er staat verboden toegang. Deze bordjes kom je ook op de blauwe route tegen (heeft een mede mtb'er ons gemeld.)

mvg

Steve
Hmm :roll: Misscien wil iemand hier dat eens testen... :drunk:
Zo met een berevelleke op uwe rug proberen de rode route heelhuids
te rijden... :lol: :P
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

Flip FSR wrote:
Hmm :roll: Misscien wil iemand hier dat eens testen... :drunk:
Zo met een berevelleke op uwe rug proberen de rode route heelhuids
te rijden... :lol: :P
Is dat wel "ademend" zo'n berevelleke? 8)

Cheers
dr.Koen
Mountainbiker
Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT

Theux en jacht??

Post by dr.Koen »

Hoi,
ik wil morgen met mijn vriendin in Theux gaan rijden, maar kan mij van vorig jaar herinneren dat er rond deze periode een jacht was, zowel in Malmedy als in La Roche, zodat het niet toegestaan is om in de bossen te rijden.
Wie kan mij daar meer over vertellen, zodat ik niet voor niets daarheen rijdt?
Ik heb net de VVV van Theux gebeld voor meer informatie, maar daar is inemand aanwezig die Nederlands spreekt en mijn Frans is ook niet al te goed. Wie kan mij helpen??
ALvast bedankt.
groeten Koen
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ben ook benieuwd naar wat reactie.
Wil zelf volgende week eens tot daar gaan...
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

De makkelijkste oplossing is de plaatselijke toeristische dienst contacteren. 2 weken terug heb ik enkele telefoontjes en mailtjes gepleegd naar de VVV's van Bouillon en Vresse-sur-Semois, en beide diensten konden me een (rudimentair) plannetje doorsturen (mail of fax) met de verschillende jachtpercelen, en wanneer er precies gejaagd werd. Ik vermoed dat je bij de toeristische dienst van Theux wel dezelfde service zal krijgen ...
dr.Koen
Mountainbiker
Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT

Post by dr.Koen »

ben vandaag geweest en nog helemaal niets gezien van de jacht. Ook geen bordjes bij de ingang van de bossen.
Maar wat niet is kan nog komen....
groeten Koen
Post Reply