Za 24/12/2011 Menen :: 6de X Mas VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
proby
Mountainbiker

Post by proby »

Het was een prachtig ritje tot aan het brugje tot juist aan de tweede bevoorrading, waar ik, in volle snelheid, onderuit ging op de met metaal beslegen planchetten, recht op mijn gezicht ](*,) . Het heeft niet veel gescheeld of het was fffeullikig fffieuwjaar. Na de tweede bevoorrading was het een echte kunsttoer om recht te blijven, het was gladder dan een ijspiste, maar toch zeer tevreden, zeer mooie ochtend gehad.

Tot de volgende editie.
P-rider
Mountainbiker

Post by P-rider »

Inderdaad vreemde organisatie : bonnetje voor boterham kreeg je al voor inschrijving bij de "bewaakte fietsstalling". Bij het verlaten van de fietsstalling werd echter niet gecontroleerd. Voor alle zekerheid fiets toch maar gesloten.

Tocht zelf was tot aan de eerste bevoorrading heel goed berijdbaar daarna heel wat bruine zeep gezien, al dan niet vloeibaar.

Heel wat stroken herkend van de tocht van Wervik maar dan in omgekeerde richting.

Km's klopten inderdaad niet, op de 25 km had ik bijna 40 km.
KWSCerke
Mountainbiker

pechdienst 6xmas

Post by KWSCerke »

:cry: :cry: :cry: Op een bepaald moment hadden we eigenlijk handen tekort om ieder te kunnen helpen met pech. je geraakt niet zomaar rap bij de bikers. Toen we onder de weg waren om iemand op te halen kregen wij meerdere oproepen. Als er dan iemand na ongeveer nogmaals 45 min opbelt en zijn geduld verliest is dat jammer.Heb zelf het voorstel aan hem gedaan de weg terug af te leggen te voet, waar hij vlgs zijn uitleg na 7 km pech had (Halluin), sta je ongeveer na 3km op de grote weg terug in het vauban. Maar het is een spijtig gegeven, wij waren steeds onderweg en op dit ogenblik voor een biker met een lekke band en zonder fietspomp. [-X [-X [-X
KWSCerke
Mountainbiker

allerlaatste melding 6xmas toertocht

Post by KWSCerke »

[-X [-X [-X Voor sommigen zal het nooit goe zijn. De fietsstalling is op een ander altijd beter. heb zelf aan meerdere mensen gezegd dat hun fiets binnen de zone moest geplaatst worden. Wij hebben geinvesteerd in gedrukte bonnen en bandjes met een nr. op. In het verleden mocht ieder zonder bon een belegde boterham nuttigen wat bleek steeds: aan het einde geen boterhammen genoeg met de kerst-periode is er op veel plaatsen voor minderbedeelden gratis maaltijd, de kritikasters proberen best eens daar.
And by de way de bedrukte nrs. waren dubbel voorzien en het werd normaliter bij afgifte gezegd, waar zit het probleem. (inschrijving 2€ is dit soms te hoog!)
Deze organisatie is volledig tot stand gekomen zonder sponsors, maar wel met vrije medewerking van personen, die een gratis stutje wel zagen zitten (zonder bonneke). :^o :^o :^o
gcolin
Mountainbiker

Post by gcolin »

hi

Beautiful organization for this event. I was on the 45 km. Lots of mud, but a great weather and a nice trail. In short, i spent a nice morning

Some pics and the gps track for the 45 km here

Happy new year everybody
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik heb ook wel een toffe voormiddag gehad , daar in Menen. De inschrijving stond al van ver aangeduid langs de baan. Bewaakte fietsstand, goede afspuitplaats met voldoende slangen en druk =D> . Het parcours zelf : Tot aan de 2e bevoorrading ging het redelijk vlot. Maar dan: #-o #-o . Een stuk te voet gedaan. En dan glibberen en glijden. Bah, voor mij is da niet zo erg, maar lastig dat da was ! Lastig! Mijn benen waren maar geprogrammeerd voor 45 km denk ik , want éénmaal die afstand overschreden kreeg ik tot 2x toe krampen :oops: :oops: . Op den aprés nog een boterham gekregen en nog een babbelke met QM.

@ Proby: Ist verder goed afgelopen met uw bebloed gezicht ? Ik ben diene gast in zwarte 'Construct-glas' tenue die uw de eerste km na uw val wat opgebeurd heeft. Zo van : " ben je niet te oud voor al dat stuntwerk" en " weet uw vrouw dat wel van uw gevaarlijke hobby" en "rij mee met uw leeftijd en laat de jonge gasten gaan ".

Happy New year to all.
proby
Mountainbiker

Post by proby »

ik weet het , soms ben ik een beetje te enthousiast,maar het was gelukkig niet al te erg op een geschaafd gezicht en een pijnlijke knie en een preek van mijn schoonmoeder na [-X .
vizenkloot
Mountainbiker

Post by vizenkloot »

er zitten hier geloof ik nog wat zagen op dit forum.
parcours dit, parcours dat.boterham hier, boterham daar
ik heb slechts tweemaal voet aan grond moeten zetten, en het was omdat er een slimmen voor mij gevallen was.
ik heb mijn velo zelf aan een slot gelegd, en had ik gewild ik had 2 boterhammen gekregen.
wat de organisatie betreft was het meeste dik in orde, chapeau voor wie op 24/12 zijn vrije tijd opofferen om een bende zagen van dienst te zijn.
volgend jaar ben ik er terug
Post Reply