Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
mooie cross gezien in zolder met kevin als winnaar, stybar 2 (welkom terug) en nys 3 na er onderuit te zijn gegaan in de laatste bocht naar de finisch.
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Ben steeds tevreden als de sterkste wint.Ben niet echt een supporter van iemand.
In dit geval weet ik niet wie er de beste was maar wel een mooie spurtzege van Kevin Pauwels.
Nys maakt tactisch volgens mij de fout, om in de laatste ronde nog een fietswissel te doen waardoor hij als derde terug het veld inkwam.
Altijd trachten te zorgen dat je als tweede zit bij het ingaan van de laatste bocht als de rechte lijn redelijk lang is, maar wie ben ik...
Mooie cross gezien.
In dit geval weet ik niet wie er de beste was maar wel een mooie spurtzege van Kevin Pauwels.
Nys maakt tactisch volgens mij de fout, om in de laatste ronde nog een fietswissel te doen waardoor hij als derde terug het veld inkwam.
Altijd trachten te zorgen dat je als tweede zit bij het ingaan van de laatste bocht als de rechte lijn redelijk lang is, maar wie ben ik...
Mooie cross gezien.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Ze kunnen moeilijk met 3 als 2e opdraaien he ...black levi wrote:Altijd trachten te zorgen dat je als tweede zit bij het ingaan van de laatste bocht als de rechte lijn redelijk lang is, maar wie ben ik...![]()
In Plzen was het Pauwels die als 3e zat en zo totaal geen kans meer maakte. Zo gaat het nu eenmaal.
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Denk het ook, waarschijnlijk een fiets met de banden harder om te sprinten waardoor hij minder grip had dan de andere 2 in die laatste bocht met gekend resultaatblack levi wrote:Nys maakt tactisch volgens mij de fout, om in de laatste ronde nog een fietswissel te doen waardoor hij als derde terug het veld inkwam.
.
-
el gordo
- Mountainbiker
+1SD2E wrote:Denk het ook, waarschijnlijk een fiets met de banden harder om te sprinten waardoor hij minder grip had dan de andere 2 in die laatste bocht met gekend resultaatblack levi wrote:Nys maakt tactisch volgens mij de fout, om in de laatste ronde nog een fietswissel te doen waardoor hij als derde terug het veld inkwam.
.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker