En welke beest staat in de weerspiegeling (en niet de koeien he)SD2E wrote:2 broerkes![]()
Krom stuur weegt 6,38kg
zet hier UW krom stuur op :)
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Kameel^
- Mountainbiker
die racefiets is echt ferm! als ge die crank nog vervangt door ne volledig zwarte is 'm af :)
edit: met die nieuwe stuur en zadelpen vind ik 'm iets minder eigenlijk :) als ge alleen rode naven had gepakt en voor de rest alle rood had geweerd had ik het fermer gevonden, maar bon, het is uwe fiets hé
wat voor zadel zit daar op trouwens?
edit: met die nieuwe stuur en zadelpen vind ik 'm iets minder eigenlijk :) als ge alleen rode naven had gepakt en voor de rest alle rood had geweerd had ik het fermer gevonden, maar bon, het is uwe fiets hé
Last edited by Kameel^ on Mon 26 Dec 2011 19:40, edited 1 time in total.
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Nee nee, niet nodig.toms wrote:En ik heb tijd maar een lege garage.scott zot wrote:heb dezelfde in me garage staan, en ook geen tijdpikethebike jr wrote:Sinds enkele dagen
nu wachten op deftig weer![]()
Moet ik de fiets wat inrijden?
Ik heb ondertussen nog ergens een emmerke met wat tijd gevonden.
Morgen tweede ritje gaan doen, iets langer deze keer.
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Bianchi is ook altijd een knappe verschijning he.i-Mac wrote:Mijn Bianchi Infinito.
Is dat die alu-kader die er als een carbon uitziet?
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
De bladen zijn nu zwarte volle, is inderdaad mooi.Kameel^ wrote:die racefiets is echt ferm! als ge die crank nog vervangt door ne volledig zwarte is 'm af :)
En zadelpen is inderdaad al terug veranderd want vond het ook minder.
Stuurpen is het rood ook al terug af
Dus was het volledig eens met u
Zal binnenkort een nieuw fotoke pakken van de staat nu.
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Ja ik heb ondertussen mijn foutje gezien.i-Mac wrote:Neen, een full carbon. Volgend jaar ga ik er carbon wielen onder plaatsen.pikethebike jr wrote:Bianchi is ook altijd een knappe verschijning he.i-Mac wrote:Mijn Bianchi Infinito.
Is dat die alu-kader die er als een carbon uitziet?
Die alu kader die ik bedoel is de impulso
Knappe fiets, veel plezier ermee.