Cube Reaction GTC SL 2011

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

@BramDr, ik denk dat ik al één gezien heb hier met zwarte xt crank

Idd , de mijne :wink:
Content van den uwe ? Ik anders wel .
Had hier op't forum ook foto's geplaatst maar die kloppen ondertussen niet meer , door een "lakfout" vanachter heb ik een volledige nieuwe bike gkregen en bijgevolg , net als ik bij u kan zien , heeft die géén "f32" stickers meer bovenaan de Fox-vork . Dit kwam volgens de dealer omdat die volledig "op" waren .

Grtz , Mountain-biker .
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

Leuke bike, leuke kleurtjes !
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

@ Pierlo ; heb jij ook problemen met de boutjes van je kleinste tandwiel van voor die tegen die plaatjes op't frame raken en in modderige omstandigheden ook krassen en slijtplekken op het frame maken ?

Grtz , Mountain-biker .
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

idd fermen bak. ben dezelfde in elkaar aan het steken. hopelijk ga ik er even blij van zijn als jullie. heb het frame apart gekocht van iemand op dit forum. ook een xt groep aangeschaft(in het zwart er zaten juist zilvere remhanderl bij :-s). ben op dit moment zelf bezig met hem in elkaar te steken tot zover het al lukt :). kwam eens zoeken waar die poplock het beste vast gezet word op het stuur. heb je een gedacht van het gewicht?

grtz
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

swiff wrote:idd fermen bak. ben dezelfde in elkaar aan het steken. hopelijk ga ik er even blij van zijn als jullie. heb het frame apart gekocht van iemand op dit forum. ook een xt groep aangeschaft(in het zwart er zaten juist zilvere remhanderl bij :-s). ben op dit moment zelf bezig met hem in elkaar te steken tot zover het al lukt :). kwam eens zoeken waar die poplock het beste vast gezet word op het stuur. heb je een gedacht van het gewicht?

grtz
Heb het frame hier te koop zien staan denk ik 20" , niet ?
Ivm die poplock , kijk een keertje naar mijn topic , je ziet op pagina 1 duidelijk waar dat die origineel word gemonteerd en ik vind 'm daar handig staan .
Eén klein nadeeltje vind ik dat de shifters net iets te ver weg komen staan daar die poplock er tussenkomt ..

Grtz , Mountain-biker .
swiff
Mountainbiker

Post by swiff »

mountain-biker wrote:
swiff wrote:idd fermen bak. ben dezelfde in elkaar aan het steken. hopelijk ga ik er even blij van zijn als jullie. heb het frame apart gekocht van iemand op dit forum. ook een xt groep aangeschaft(in het zwart er zaten juist zilvere remhanderl bij :-s). ben op dit moment zelf bezig met hem in elkaar te steken tot zover het al lukt :). kwam eens zoeken waar die poplock het beste vast gezet word op het stuur. heb je een gedacht van het gewicht?

grtz
Heb het frame hier te koop zien staan denk ik 20" , niet ?
Ivm die poplock , kijk een keertje naar mijn topic , je ziet op pagina 1 duidelijk waar dat die origineel word gemonteerd en ik vind 'm daar handig staan .
Eén klein nadeeltje vind ik dat de shifters net iets te ver weg komen staan daar die poplock er tussenkomt ..

Grtz , Mountain-biker .
idd frame stond effe geleden hier te koop. heb die pop lock ook zo gemonteerd gehad maar is idd ni zo handig voor te schakelen. de poplock zou ook onder het tellertje van de schifters kunnen. heb ik me laten wijsmaken. mijn stuur is niet breed genoeg voor men bar ends er bij te krijgen omdat men stuur te dik word naar midden toe. dus nu schakelmechanisme overbouwen op de remmen en dan heb ik plaats voor alles :)
Post Reply