650b / 27,5 Inch - Coming soon
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
_gertjan_
- Mountainbiker
mensen toch ...
ik versta soms niet hoe sommige mensen anderen zo kunnen afbreken ?
voor zover ik weet hebben wij allen dezelfde hobby en voor velen is dit niet zomaar een hobby maar een passie , een deel van hun leven !!
maakt het uit met welke fiets een ander rijd ?
nee , dat doet er niet toe het maakt niet uit hoe groot of klein de wielen zijn of hoe lelijk de kleuren van het kader ook maar mogen zijn .
iedereen heeft zijn eigen smaak . iedereen rijd met wat hij comfortabel vind of mooi vind .
iedereen heeft zijn eigen smaak , laat dat ook zo .
dankje
voor zover ik weet hebben wij allen dezelfde hobby en voor velen is dit niet zomaar een hobby maar een passie , een deel van hun leven !!
nee , dat doet er niet toe het maakt niet uit hoe groot of klein de wielen zijn of hoe lelijk de kleuren van het kader ook maar mogen zijn .
iedereen heeft zijn eigen smaak . iedereen rijd met wat hij comfortabel vind of mooi vind .
dankje
- kevx
- Mountainbiker
amai als ge dan technisch gaat trainen met een 29er, wa kunde dan allemaal wel nie met ne 26er?Icebreaker wrote:Daar ben ik het absoluut mee eens! Maar je kan niet zeggen dat je er technisch sterker van wordt. Integendeel, misschien is technisch trainen op een 26'er wel beter. Dan moet het met een 29'er zeker lukken! (Korte bochten etc. daargelaten)The Doctor 46 wrote:Zo kunt ge dan over als wel iets zeggen. Krijgt ge soms meer voldoening als ge een hindernis/ helling over geraakt zonder klikpedalen of met slicks ? Als evolueert hé , zolang het maar op eigen kracht is , kiest ieder zijn eigen materiaal.Icebreaker wrote:
was da nu weer iets om te zeggen dat je niet technischer wordt van met een 29er te rijden?
Hier spreekt ne mens die nog weet waar het rond draait._gertjan_ wrote:mensen toch ...
dankje
wat een leuk topic, 26", 29", 36", 28.6" wat maakt het uit...
zoals Alain al zei, ik bepaal zelf wel welke wielmaat mij het meest ligt en ik heb er ook totaal geen behoefte aan om op een tt 2 minuten sneller te zijn als iemand anders, ik ben geen wedstrijdrijder, zelfs niet in m'n eigen hoofd...
zolang ge maar fun beleeft aan uw eigen velo en 26" is nog lang niet dood en begraven als ik naar DH, AM etc. kijk...
de wereld is meer dan vlammen alleen
zoals Alain al zei, ik bepaal zelf wel welke wielmaat mij het meest ligt en ik heb er ook totaal geen behoefte aan om op een tt 2 minuten sneller te zijn als iemand anders, ik ben geen wedstrijdrijder, zelfs niet in m'n eigen hoofd...
zolang ge maar fun beleeft aan uw eigen velo en 26" is nog lang niet dood en begraven als ik naar DH, AM etc. kijk...
de wereld is meer dan vlammen alleen
In ieder geval, der zijn er genoeg die er wel iets in zien.Kristof Huyck wrote:Waarom een oude Franse maat oprakelen vraag ik me af? Ik zou het houden op ofwel 26" ofwel 29", een tussenmaat lijkt me ten dode opgeschreven.
Notubes heeft net een 2de velg verkrijgbaar gemaakt na de Crest (vervangt de oude 355) komt er nu ook een nieuwe Flow in 650B.
En de 10-tallen kleinere merken die in den US die 650B frames uit de grond stampen.
Schwalbe zou voor 2012 ook de RoRo klaarstomen na de RaRa.
Ziet het gewoon als keuze dat erbij komt, dat de 26 verdwijnt of dat er nieuwe bijkomen, bof who cares.
Voor ieder wat wils.
Zal voor sommige hier op de forum nieuwe redenen zijn om opnieuw iets nieuws te kunnen kopen
PS : En keuze baseren op hetgeen de pro's rijden, tja geef mij hun salaris en de free bikes en zal ook met hun fietsen rijden
Mooiste vb zijn banden, daar doet iedereen zijn eigen keuze in, mooiste voorbeeld waar iedereen in prinicipe al van alles gekocht heeft om tot een compromis te komen van wat ge graag hebt, omdat het betaalbaar is.
En zijt ge eerlijk met u dan rij je met "uw" banden en niet met een marketing boodschap.
En morgen, rij ik met m'ne vlo dat al vanaf het begin een "has been" is tjuuu
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
kanondale he_alain_ wrote:Volgens sommige geruchten heeft een zogenaamde amerikaanse firma die nogal wat procedeert een hele grote bestelling gedaan van 650b velgen.
Als dat waar is, dan kan hier je binnenkort heel voordelig 29'ers kopen.
-
gidonhanger
- Mountainbiker
Zaag, 't is hier wel een forum hé. Als er hier geen discussie meer mag zijn, waar dan wel?iddi wrote:Hier spreekt ne mens die nog weet waar het rond draait._gertjan_ wrote:mensen toch ...
dankje![]()
-
Japie carbon
- Mountainbiker
Post by Japie carbon »
Ik bedoel mensen die het op dit moment niet kunnen of willen omdat ze net een nieuwe fiets hebben. En daarom niet meteen overgaan op een 29er. Maar ik kan het mis hebben, Het lijkt me gewoon niet handig om 3 wielmaten te hebben.kawa wrote: Maar kom niet zo groot vertellen dat een 650b een fiets gaat zijn voor mensen die een 29er niet kunnen betalen.![]()
Dit is gewoon een mening van mij, daarom hoef je mij niet persoonlijk aan te vallen. Of baal je er stiekem van dat je vorig jaar nog een 26er heb gekocht?kawa wrote: uiteindelijk rij jij ook maar met een scott he.![]()