we moeten gewoon met zijn allen meer fietsen, overalThomas96 wrote:het is erg, maar volledig de realiteit...Phille81 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=QSiBVTtrS1w
Gedeelde YOUTUBE-momenten
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Post by Yalta-cruiser »
Serieus gefrusteerd ventje....Thomas96 schreef:
Phille81 schreef:
het is erg, maar volledig de realiteit...
we moeten gewoon met zijn allen meer fietsen, overal
Denk trouwens dat'm soms vergeet dat er een fietspad ligt en er klink naast rijdt... en dat 'm er van geniet om zich aangevallen te voelen..
Klein pietje..
- Dacuba
- Mountainbiker
Klein pietje? Ik maak dagelijks ook van die situaties mee waarbij ik eens goed zou willen kloppen op de autobestuurder. Autobestuurders moeten eens beseffen dat een fietser ook rechten heeft en ook de openbare weg mag gebruiken. Vooral de discussie 5:23 weerspiegelt perfect de hedendaagse mentaliteit van Koning AutoYalta-cruiser wrote:Serieus gefrusteerd ventje....Thomas96 schreef:
Phille81 schreef:
het is erg, maar volledig de realiteit...
we moeten gewoon met zijn allen meer fietsen, overal
Denk trouwens dat'm soms vergeet dat er een fietspad ligt en er klink naast rijdt... en dat 'm er van geniet om zich aangevallen te voelen..
Klein pietje..
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Post by Yalta-cruiser »
da's allemaal relatief... Ik rij toch al verscheidene jaren met de fiets rond... ook in't stad (centrum antwerpen gewoond).. en zie in dat filmke geen enkele situatie die levensbedreigend was, laat staan een situatie die men niet zag aankomen. Akkoord, je ziet wel plots een auto opduiken uit een zijstraat maar dat zie je vaak van ver aankomen. Ook met de moto (dag en nacht, winter en zomer mee gereden) werd je vaak met zulke situatie's geconfronteerd... en terwijl de man van't filmke zich daar oeverloos belachlijk staat te maken op't eind van dat filmke rijden er daar tientallen voorbij, relaxed en fluitend.... vraag me dan af wie er weldegelijk kan fietsen en zich bewust is van de omstandigheden, en wie zich graag ergert om 10 minutes of fame te krijgen.
Ik zeg niet dat elke situatie even veilig is in dit land, en dat de fietspaden niet dringend aangepast moeten worden, noch dat men met de fiets idd niet kwetsbaarder is.. maar zoals die gek op dat filmke tekeer gaat....
tsssssssss... klein pietje
Ik zeg niet dat elke situatie even veilig is in dit land, en dat de fietspaden niet dringend aangepast moeten worden, noch dat men met de fiets idd niet kwetsbaarder is.. maar zoals die gek op dat filmke tekeer gaat....
tsssssssss... klein pietje
- Jos met zijn bike
- Mountainbiker
Post by Jos met zijn bike »
Idd... Hij zoekt een aantal situaties echt op... Djeezes wat een etterbak...
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
We komen allemaal wel eens auto's tegen die niet altijd het beste met ons voor hebben, maar deze kerel is gewoon een gek.
Zie je jezelf nu al door het stad rijden en op elke auto liggen schreeuwen en vloeken, de nummerblad zeggen zodat het op het filmpje staat. Als je zo'n gefrustreerd leven hebt kan je er beter een eind aan maken ze.
Bij de discussie op 5:23 snap ik in de eerste plaats al niet waarom die fietser op die auto klopt. Hij rijdt zelf naast het fietspad ...
Zie je jezelf nu al door het stad rijden en op elke auto liggen schreeuwen en vloeken, de nummerblad zeggen zodat het op het filmpje staat. Als je zo'n gefrustreerd leven hebt kan je er beter een eind aan maken ze.
Bij de discussie op 5:23 snap ik in de eerste plaats al niet waarom die fietser op die auto klopt. Hij rijdt zelf naast het fietspad ...
- Djleynaert
- Mountainbiker
Post by Djleynaert »
die gekke engelsen toch met hun linksgerij
Ik rijd toch zoveel mogelijk aan de kans en die rijd toch kei vaak int midden van de weg etc. Mensen zijn dat niet gewoon he dat er plots een fietser mee tussen de auto's rijd(terwijl de meeste gewoon aan de kant rijden).
Wat juist is zeg ik niet want dat hangt van de situatie af maar wat ik weet is dat fietsers in leuven gwn rotzakken zijn. Rode lichten? maakt niet uit gwn doorrijden, armen uitsteken moet niet, en allemaal rechts en links tegelijk voorbijsteken. Heel soms doe ik ook zo'n dingen maar ik hou mij zoveel mogelijk aan de verkeers(veiligheid)regels. Die studenten moeten zelf maar eens met een auto om 4 uur daar gaan rijden :p
Ik rijd toch zoveel mogelijk aan de kans en die rijd toch kei vaak int midden van de weg etc. Mensen zijn dat niet gewoon he dat er plots een fietser mee tussen de auto's rijd(terwijl de meeste gewoon aan de kant rijden).
Wat juist is zeg ik niet want dat hangt van de situatie af maar wat ik weet is dat fietsers in leuven gwn rotzakken zijn. Rode lichten? maakt niet uit gwn doorrijden, armen uitsteken moet niet, en allemaal rechts en links tegelijk voorbijsteken. Heel soms doe ik ook zo'n dingen maar ik hou mij zoveel mogelijk aan de verkeers(veiligheid)regels. Die studenten moeten zelf maar eens met een auto om 4 uur daar gaan rijden :p
-
gidonhanger
- Mountainbiker
Post by gidonhanger »
_alain_ wrote:Bunnyhop backflip...
vet!!
ziet ge wel hoe kleiner de wielen hoe wendbaarder...hahaha