Za 24/12/2011 Asse :: X-Masbikers Mountainbiketocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De eerste keer dat ik hier kom rijden .. ook de 43 gedaan ..dat het er modderig bij ging liggen was gewoon te verwachten ... ik heb me daar eens goed kunnen uitleven ... bevoorradding was prima in orde , vond het trouwens een leuke lokatie ... nadien een koude douche ... en een donker Affligem. Deze tt moet idd ook mooi zijn op een droog parcours....
Was hier ook gestart voor de 43, maar zoals velen voor mij blijkbaar, ben ik ook geplooid
Op zich was het een mooi parcours en heb ik mij wel geamuseerd, maar er waren net iets teveel stukken die er toch over waren (ben ook vrij laat gestart wat de staat van het parcours natuurlijk niet helpt). En uiteindelijk was het mij niet waard om het materiaal in stukken te rijden voor wat modderpret. Na dik 20km ben ik dan ook via de baan terug binnen gereden.
Misschien in het vervolg toch een paar stukjes extra schrappen? Sommige stukken gaven echt geen meerwaarde en waren toch niet zo moeilijk te omzeilen.
Ik heb dus geen bevoorrading gezien, kan ik dan ook niet over oordelen. De bepijling vond ik wel in orde, nergens problemen gehad. Ook goeie afspuit, die welgekomen was. Douche was ook welgekomen, maar koud en dus minder deugddoend
Kortom een goeie tocht die jammer genoeg net iets té verzopen was naar mijn smaak.
Op zich was het een mooi parcours en heb ik mij wel geamuseerd, maar er waren net iets teveel stukken die er toch over waren (ben ook vrij laat gestart wat de staat van het parcours natuurlijk niet helpt). En uiteindelijk was het mij niet waard om het materiaal in stukken te rijden voor wat modderpret. Na dik 20km ben ik dan ook via de baan terug binnen gereden.
Misschien in het vervolg toch een paar stukjes extra schrappen? Sommige stukken gaven echt geen meerwaarde en waren toch niet zo moeilijk te omzeilen.
Ik heb dus geen bevoorrading gezien, kan ik dan ook niet over oordelen. De bepijling vond ik wel in orde, nergens problemen gehad. Ook goeie afspuit, die welgekomen was. Douche was ook welgekomen, maar koud en dus minder deugddoend
Kortom een goeie tocht die jammer genoeg net iets té verzopen was naar mijn smaak.
-
deconinj
- Mountainbiker
http://connect.garmin.com/activity/136095632Ixxel wrote:Idem voor ons, na de bevoorrading ook de brui aangegeven. Enkel hoog in de modder, mijne maat in de prikkeldraad gevallen, den andere overkop en ikzelf ook enkele keren onzacht de grond gekust :-/xxbeemerxx wrote:Juist terug en moet zeggen wat was me dat daar !
Heb er maar 16 km in plaats van de 42km hou nu een beetje van modder maar dat ging erover vond ik persoonlijk.
Veldwegen dat volledig onder water stonden.
Stond op een gegeven moment 180 graden gedraaid op men fiets.
Kan de organisatie zeker ni aan doen wel de regen van afgelopen dagen![]()
Je rijd meer kapot van je materiaal dan wat anders.....
Denk door de regen van deze nacht het niet meer te doen was
Toevallig iemand een link van de volledige toer op een garmin? Wil die zeker nog eens opnieuw rijden in drogere omstandigheden...
de londerzeelse cv-mannen hebben 43kms met volle teugen genoten
Er was idd. wat modder te bespeuren maar aan MTB- gehalte geen gebrek
Wa stoepen en ploeteren, soms zelfs kruipen...meer moe da ni zijn...
Ons zien ze hier volgend jaar zekers weer
één minpuntje ; bevoorrading was idd. véél te laat
voor de rest was de organisatie ; top
2e minpunt ;
ons madam was ook ni zo kontent dat op kerstavond rond 11u bij mij het licht uit ging

Ons zien ze hier volgend jaar zekers weer
één minpuntje ; bevoorrading was idd. véél te laat
2e minpunt ;
ons madam was ook ni zo kontent dat op kerstavond rond 11u bij mij het licht uit ging
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Dit had echt weinig met mountainbiken te maken hoor, eerder cyclo cross ja. Voor echt MTB-gehalte moet je eens de Raid Des Hautes Fagnes meerijden bvbDDT-STAS wrote:de londerzeelse cv-mannen hebben 43kms met volle teugen genoten![]()
Er was idd. wat modder te bespeuren maar aan MTB- gehalte geen gebrek
Wa stoepen en ploeteren, soms zelfs kruipen...meer moe da ni zijn...
eerste en vooral voor iedereen een zalig kersfeest.
Tijdens deze toch heb ik nadat mijn derailleur in men achter wiel belande mijn polar (RS300X) hartslagmeter verloren aan den eenhoren ( net na de eerste splitsing richting 40 km)
Heeft iemand deze toevallig gevonden?
Alvast bedankt
Sportieve groeten
Kristof Vasseur
Tijdens deze toch heb ik nadat mijn derailleur in men achter wiel belande mijn polar (RS300X) hartslagmeter verloren aan den eenhoren ( net na de eerste splitsing richting 40 km)
Heeft iemand deze toevallig gevonden?
Alvast bedankt
Sportieve groeten
Kristof Vasseur
wij waren gestart voor den 43km. Na 20km en al zeer zwaar te hebben moeten ploeteren ook beslist om de 31km te doen.
Parcour was wel schoon en tof, maar was op een aantal plaatsen toch wel beetje te ... Vooral de akker daar over de grote baan, dan heb ik gevloekt. Zat mss 20cm diep in het slijk. En voor wat? Er was geen mooie singletrack erna of een leuk bosje. Het was toch een beetje triestig dat men dit mtb noemt. En de bevoorading voor de 31 idd na 25km. Volgens mij zijn die mensen niet gewoon van zelf te fietsen ofzo want trok op niet, ook de pijlen waren in mijn ogen niet super geplaatst. We zijn gelukkig niet verkeerd gereden.
parcour zal in drogere omstandigheden wel schoner zijn. Twijfel ik niet aan.
De douches waren ook een maat voor niets. Koud ...
De afspuit was goed.
mss tot volgend jaar ...
Parcour was wel schoon en tof, maar was op een aantal plaatsen toch wel beetje te ... Vooral de akker daar over de grote baan, dan heb ik gevloekt. Zat mss 20cm diep in het slijk. En voor wat? Er was geen mooie singletrack erna of een leuk bosje. Het was toch een beetje triestig dat men dit mtb noemt. En de bevoorading voor de 31 idd na 25km. Volgens mij zijn die mensen niet gewoon van zelf te fietsen ofzo want trok op niet, ook de pijlen waren in mijn ogen niet super geplaatst. We zijn gelukkig niet verkeerd gereden.
parcour zal in drogere omstandigheden wel schoner zijn. Twijfel ik niet aan.
De douches waren ook een maat voor niets. Koud ...
De afspuit was goed.
mss tot volgend jaar ...