Za 24/12/2011 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tijger
Mountainbiker

Post by tijger »

Heb samen met 'Budiao' de 47km gedaan. Inderdaad, duur hobby (had ook nieuw remblokjes laten steken en ze waren, hoe eigenaardig ook, bijna volledig op). Gelukkig ne goeie velomaker, die heeft er gratis terug nieuwe opgezet, merci. :bounce: :bounce: :bounce:
Dikke pluim voor de organisatie: prima bevoorrading, afspuitstand, douches, parking, inschrijving. Ook een paar keer fout gereden (kleine stukjes), maar dat komt denk ik doordat het parcours toch wel zwaar was na de regen en ook bijna geen asfalt :lol: Je moest je zeer goed concentreren vandaag...
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

mooi maar redelijke zware tt gereden vandaag
alles ok proficiat aan de organisatie =D> =D>

ben content dat we gekomen zijn,
de volgende tt die ik rij is maandag in gruitrode

tot dan,

en iedereen smakelijk
The Highlander
Mountainbiker

Post by The Highlander »

Heerlijke tt achter de rug! Lekker weertje,en een prachtig parcour. Deze tocht had alles,techniek,modder :lol: ,veel singletracks en in het begin en op het einde lekkere klimmetjes =D>
Heb de 41 km gedaan en de benen waren supergoed,daarom heb ik er ook zo van genoten denk ik.
Alleen heb ik zowat de hele tocht problemen met schakelen gehad,vervelend maar normaal denk ik met die modder.

Als nieuwe bewoner van hechtel ben ik dan ook terecht fier op deze tocht.

Proficiat aan de organisatie.
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

Vanmorgen met de fiets van Arendonk naar Hechtel. We zijn in deze regio niet zo goed bekend en konden het vertrek niet meteen vinden, maar na 40 km zagen we mogelijkheid om op het parcours te komen. Na 12 erg leuke km stonden we aan het vertrek. Netjes betaald (zoals het hoort !!) en verder voor de 46 km.
Modderig maar erg mooi parcours. Goeie bevoorrading en prima organisatie. Tegen we terug in Arendonk waren hadden we 116 km op de teller staan. Wij hebben onze kalkoen wel verdiend vandaag. Prettige feesten.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

het was inderdaad een "heerlijke" tocht,ik heb de 46km gereden,en ALLE hellingskes beklommen,ook die in dat"gat" op het einde,dat was zware kost daar,maar ik heb alles weer goed doorstaan.dikke pluim aan de inrichters,het was een pittig tochtje =D>

ps:weet iemand nog de website voor de foto's,het was iets met....smug smug
Bnib
Mountainbiker

Post by Bnib »

Prachtige toertocht, 46 km was een indrukwekkend staaltje single tracks, klimmen, technisch.

Proficiat organisatie!
JB
Mountainbiker

Post by JB »

Geplaatst: Za 24 Dec 2011 19:11 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

het was inderdaad een "heerlijke" tocht,ik heb de 46km gereden,en ALLE hellingskes beklommen,ook die in dat"gat" op het einde,dat was zware kost daar,maar ik heb alles weer goed doorstaan.dikke pluim aan de inrichters,het was een pittig tochtje

ps:weet iemand nog de website voor de foto's,het was iets met....smug smug
deze;

http://www.fotopatch.smugmug.com/

grt. jo
Lord of de scoot
Mountainbiker

Post by Lord of de scoot »

Deze morgen de tocht gereden en inderdaad, voor van te smullen =D> . Die single-traks :roll: maar ben diep in het rood gegaan door het zwaar parcours en heb niet echt kunnen genieten van dat laatste stuk voor de aankomst maar daarvoor kom ik wel terug !

michel

MTB
HA8
mountain-biker
Mountainbiker

Post by mountain-biker »

Ook de 46 km gereden , supertocht 8)
Inderdaad zeer modderig , hier ook de remblokken voor 3/4de weg , maar daar diend 'm voor hé :wink:
Zeer leuke en technische passages ingevoegd , ruime nette parking , goede bevoorrading , vriendelijke mensen ..
Tot volgend jaar :wink:

Grtz , Mountain-biker .
Ron6
Mountainbiker

Post by Ron6 »

Prachtige dag gehad, vanuit Retie vertrokken met mijne bike, dan de 46 km tt gedaan, geweldig parcours, wel moe bij aankomst, fiets afspuiten, nog efkes in de kantine iets drinken en dan met de fiets terug naar Retie.
Was toch blij da ik thuis was want mijn benen begonnen tegen te werken.
Een dikke pluim voor de organisatie, proficiat, prachtige tt.
Volgend jaar zeker terug aanwezig.
Voor iedereen een Prettig Kerstfeest.
Post Reply