Ah hier zie, de man met de Fuel EX8. Ik heb nog met u gesproken aan de bevoorradingbarcafan wrote:net terug van de tocht .
met mijn zoontje voor de 25 km gekozen maar het lusje vlak na de start met de heuveltjes toch maar meegenomen .
30 km op de teller bij aankomst .
modderig dat wel en bij momenten toch zwaar bollen . maar de kleine en ik hebben ons goed geamuseerd.
vooral dat stukje op 3 km van het einde met de vele klimmetjes en afdalingen . net een speeltuin .
bevoorrading was goed met lekkere soep .
nog ne lekkere warme douche genomen en op naar huis voor het kerstfeest . volgend jaar komen we zeker terug .
Za 24/12/2011 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dat klopt . het was een aangenaam gesprek .flipp wrote:Ah hier zie, de man met de Fuel EX8. Ik heb nog met u gesproken aan de bevoorradingbarcafan wrote:net terug van de tocht .
met mijn zoontje voor de 25 km gekozen maar het lusje vlak na de start met de heuveltjes toch maar meegenomen .
30 km op de teller bij aankomst .
modderig dat wel en bij momenten toch zwaar bollen . maar de kleine en ik hebben ons goed geamuseerd.
vooral dat stukje op 3 km van het einde met de vele klimmetjes en afdalingen . net een speeltuin .
bevoorrading was goed met lekkere soep .
nog ne lekkere warme douche genomen en op naar huis voor het kerstfeest . volgend jaar komen we zeker terug .
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Ook de Dabbers stonden na 18 km terug aan de start. Ergens een pijltje gemist en dan wellicht ingepikt op het stuk na de bevoorrading zonder het zelf te weten.
Bij de aankomst dan maar terug opnieuw gestart samen met iemand van de organisatie (merci) en toen onze ogen goed opengehouden. Na een kilometer of 9 waren we op een stuk asfalt de eerste keer rechtdoor gegaan in plaats van rechtsaf richting Ekselsebaan. Na de bevoorrading hebben we gekozen voor de 34 km. We hebben op die manier de leukste stukken en klimmetjes 2 keer mogen doen
Uiteindelijk toch ook dik 41 km gereden tegen gemiddelde van 18 km/u. Dat viel al bij al nog mee dus.
Het was een vettige tocht.
De filmcamera is nog aan het drogen, ben benieuwd of er überhaupt beelden op staan ...
www.dabbers.be
Bij de aankomst dan maar terug opnieuw gestart samen met iemand van de organisatie (merci) en toen onze ogen goed opengehouden. Na een kilometer of 9 waren we op een stuk asfalt de eerste keer rechtdoor gegaan in plaats van rechtsaf richting Ekselsebaan. Na de bevoorrading hebben we gekozen voor de 34 km. We hebben op die manier de leukste stukken en klimmetjes 2 keer mogen doen
Het was een vettige tocht.
De filmcamera is nog aan het drogen, ben benieuwd of er überhaupt beelden op staan ...
www.dabbers.be
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ben vandaag ook komen rijden met een makken. Was een super toerke, met enorm veel single tracks en bijna gaan asfalt. Hebben de langste toer gereden en als we in totaal aan 1 km asfalt komen op een afstand van 47km, is het veel denk. Hiervoor alvast een dikke pluim voor de organisatie
Zoals al velen aangehaald hebben, was het modderig, maar langs de meeste plassen kon je langs rijden en gezien de regen van de voorbije week, vond ik het eigenlijk nog best meevallen. Het is niet goed voor de fiets, maar maakt het parcour wel zwaarder en daar wordt je alleen maar beter van.
Heb dus enorm genoten en ook vooral de 3km voor gevorderden op het eind was smullen!
Proficiat aan de organistie en kijk ook uit naar de foto's.
Zoals al velen aangehaald hebben, was het modderig, maar langs de meeste plassen kon je langs rijden en gezien de regen van de voorbije week, vond ik het eigenlijk nog best meevallen. Het is niet goed voor de fiets, maar maakt het parcour wel zwaarder en daar wordt je alleen maar beter van.
Heb dus enorm genoten en ook vooral de 3km voor gevorderden op het eind was smullen!
Proficiat aan de organistie en kijk ook uit naar de foto's.
-
Flachlander
- Mountainbiker
Post by Flachlander »
Ook Mtbracingteam was aanwezig met een kleine delegatie. Ondanks het weer, de modder en wat mechanische pech, hebben we ons goed geamusseerd op de lange afstand. Singletrails zoals de laatste 3 km waren om vingers bij af te likken! Goede bepijling, bevoorrading, parking.... kortom : merci en tot volgend jaar!
http://www.mtbracingteam.be
http://www.mtbracingteam.be
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
supertochtje...mag straks e kroketje meer eten nu...en daar doen we het voor he 
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Hier de link van de grote toer, opletten wel een keer te ver gereden op de Eindhovensebaan net na de autokeuring moet je rechts het bos injoske77 wrote:iemand gps track van de grote afstand??
http://connect.garmin.com/activity/136138126
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Heel wat anders als gisteren een pak zwaarder met al de regen die deze nacht is gevallen maar toch goe geamuseerd vooral de technische stukken in Hechtel, remblokken voor de helft opgereden, begint een duur hobby te worden op deze manier.
Goei bevoorrading fruit koeken soep meer moet da niet zijn.
Volgend jaar weer van de partij.
Oh ja de Leffe nadien smaakte dubbel zo goed na zo'n zware tocht.
Goei bevoorrading fruit koeken soep meer moet da niet zijn.
Volgend jaar weer van de partij.
Oh ja de Leffe nadien smaakte dubbel zo goed na zo'n zware tocht.
Ik heb de 46km gedaan. Ik doe elk weekend MTBtt en conditie is goed, maar vandaag zat ik toch piepedood!!
Zeer mooi parcours, speciaal van leuven afgekomen. Dikke pluim aan organisatie. Tip, pijltjes wit en roodpuntje zijn niet altijd duidelijk,, ondanks dat ze goed zichtbaar hangen. Maar organisatie was echt Tip top!!!!!
Zeer mooi parcours, speciaal van leuven afgekomen. Dikke pluim aan organisatie. Tip, pijltjes wit en roodpuntje zijn niet altijd duidelijk,, ondanks dat ze goed zichtbaar hangen. Maar organisatie was echt Tip top!!!!!