Za 24/12/2011 Polken / Stekene :: Ronde Waasland rit 17

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

voila,
Een eerste stuk is afgepijld, het vervolg is voor vrijdag.

Het parcour is her en der toch aangepast, dit om er een goed berijdbaar parcour van te maken.
Sommige stukken liggen nog steeds blank van het water, deze willen we toch wel vermijden
Wij zijn er althans klaar voor, ik hoop jullie ook
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Het parcour ligt vast
Wat mij betreft, perfect berijdbaar

Tot morgen
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Post by Glee »

Ik kom morgen ook op de 52 km wat caloriekes verbranden om ze er s'avond terug bij te plakken :)
volvos
Mountainbiker

Post by volvos »

ook de trekvogels van haaltert komen af :P
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Kom hier ook eens piepen.Zet den klaren maar klaar =P~
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Lag goed vettig en was zwaar op sommige stukken.Heb voor de 31 km gekozen wat een goede keuze was [-( .Bevoorrading was goed.Den Klaren heeft gesmaakt =P~ ,achteraf nog nen pannekoek gekregen :drunk: .Mij goed geamuseerd int bos 8)
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Was zeker geen verkeerd tochtje. De modderstroken waren net lang genoeg om de benen eens op spanning te zetten maar ook niet te lang zodat je jezelf opblaast. Zeker geamuseerd en een lekkere Jenever op het einde =D>
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Post by Glee »

Zeer mooi toerke, ik was aangenaam verrast.Zeer veel offroad en knappe singletracks. Mja de modder nemen we erbij he, maar toch zeer goed te rijden.Was voor de 52 km gegaan maar had maar 48 km bij aankomst. Lekker jeneverke gekregen en een welverdiende pannekoek, nadien nog een lekker omer'ke gedronken :)

Enige wat mss wat beter mocht aangeduid worden waren die palen met die pinnen juist naast de spoorweg, die eerste was verschieten zenne :)

Prettige kerst

gr
Glee
Last edited by Glee on Sat 24 Dec 2011 15:36, edited 1 time in total.
superm
Mountainbiker

Post by superm »

Een hele mooie tocht volgens mij toch alle off road stukjes optimaal benut. Van die palen dat is zeker waar vooral als je in iemands wiel zat. Voor de rest =D> =D> Wat trouwens wel opviel is dat wanneer het vettig was toch veel rijders in de fout gaan maar al doende leert men he :P
Dakgootkonijn
Mountainbiker

Post by Dakgootkonijn »

Net terug van Stekene, zeer toffe tocht met vééééééél modder.
De pannenkoek en de klare waren sneller binnen dan den opkuis die nu nog moet gebeuren.
Maar het was tof zoals elk jaar!
Merci! :-D
Post Reply