voila,
Een eerste stuk is afgepijld, het vervolg is voor vrijdag.
Het parcour is her en der toch aangepast, dit om er een goed berijdbaar parcour van te maken.
Sommige stukken liggen nog steeds blank van het water, deze willen we toch wel vermijden
Wij zijn er althans klaar voor, ik hoop jullie ook
Za 24/12/2011 Polken / Stekene :: Ronde Waasland rit 17
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Lag goed vettig en was zwaar op sommige stukken.Heb voor de 31 km gekozen wat een goede keuze was
.Bevoorrading was goed.Den Klaren heeft gesmaakt
,achteraf nog nen pannekoek gekregen
.Mij goed geamuseerd int bos 
-
Glee
- Mountainbiker
- Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite
Zeer mooi toerke, ik was aangenaam verrast.Zeer veel offroad en knappe singletracks. Mja de modder nemen we erbij he, maar toch zeer goed te rijden.Was voor de 52 km gegaan maar had maar 48 km bij aankomst. Lekker jeneverke gekregen en een welverdiende pannekoek, nadien nog een lekker omer'ke gedronken :)
Enige wat mss wat beter mocht aangeduid worden waren die palen met die pinnen juist naast de spoorweg, die eerste was verschieten zenne :)
Prettige kerst
gr
Glee
Enige wat mss wat beter mocht aangeduid worden waren die palen met die pinnen juist naast de spoorweg, die eerste was verschieten zenne :)
Prettige kerst
gr
Glee
Last edited by Glee on Sat 24 Dec 2011 15:36, edited 1 time in total.
- Dakgootkonijn
- Mountainbiker
Post by Dakgootkonijn »
Net terug van Stekene, zeer toffe tocht met vééééééél modder.
De pannenkoek en de klare waren sneller binnen dan den opkuis die nu nog moet gebeuren.
Maar het was tof zoals elk jaar!
Merci! :-D
De pannenkoek en de klare waren sneller binnen dan den opkuis die nu nog moet gebeuren.
Maar het was tof zoals elk jaar!
Merci! :-D