Ervaring met Rad-laden.de

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Vrzes
Mountainbiker
Location: Cannondale F1 29'er 2012 / Canyon nerve al 9.9 sl 2015

Ervaring met Rad-laden.de

Post by Vrzes »

Iemand met Rad-laden?

Begin oktober een bestelling geplaatst nl t-shirt en een trui. Eén maand later zag ik op mijn order status dat het pakket verzonden was. En idd het pakket kwam aan. na het openen van de verpakking zag ik dat ze de verkeerde trui leverden (een andere en twee maten groter). Dan heb ik de trui terug gezonden (begin november). Tot op vandaag staat mijn order: terug zending ontvangen. Maar nog steeds de juiste niet ontvangen. In heel die periode mails gezonden zonder antwoord gekregen.

Veronderstel dat dit niet normaal is, tenzij iemand ervaring heeft met die mannen en het normaal is dat het zolang duurt.
amon
Mountainbiker

Re: Ervaring met Rad-laden.de

Post by amon »

Vrzes wrote:Iemand met Rad-laden?

Begin oktober een bestelling geplaatst nl t-shirt en een trui. Eén maand later zag ik op mijn order status dat het pakket verzonden was. En idd het pakket kwam aan. na het openen van de verpakking zag ik dat ze de verkeerde trui leverden (een andere en twee maten groter). Dan heb ik de trui terug gezonden (begin november). Tot op vandaag staat mijn order: terug zending ontvangen. Maar nog steeds de juiste niet ontvangen. In heel die periode mails gezonden zonder antwoord gekregen.

Veronderstel dat dit niet normaal is, tenzij iemand ervaring heeft met die mannen en het normaal is dat het zolang duurt.

geen ervaring met rad-laden, maar wel soortgelijk probleem gehad met een franse webwinkel

een boos telefoontje doet soms wonderen..
Vrzes
Mountainbiker

Post by Vrzes »

probleem is dat nergens een telefoon nr te vinden is.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

00491805723523

This idd niet de beste webshop...
Robert Brand
Mountainbiker

Post by Robert Brand »

Je moet eens even Googelen in Duitsland, dan gaat er een beerput open van ellende.

Hieronder het NL forum:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 22&t=64495

Duitse forums:

http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=250343

http://www.rennrad-news.de/forum/showthread.php?t=75896
Vrzes
Mountainbiker

Post by Vrzes »

Bedankt Endorfin voor telefoonnr. Hopelijk brengt dit iets op [-o<
celiazed
Mountainbiker

Post by celiazed »

XL bib shorts en L jersey besteld, na kleine 2 weken gisteren een xl bib shorts en een L bib shorts ontvangen.

geen reactie op email, telefoon daarnet even geprobeerd, maar zijn waarschijnlijk nog niet open.

denk van het volledige boeltje terug te sturen, binnen de 7 dagen kan dit dacht ik?
ianaprilia
Mountainbiker

Post by ianaprilia »

Rad laden is normaal dezelfde als dr cannondale... Heb daar een paar keer iets besteld ( geen kledij, wel cannondale parts ), toch altijd netjes afgeleverd, is wel al even geleden, baas van die winkel noemt Jorg.
Vrzes
Mountainbiker

Post by Vrzes »

celiazed wrote:XL bib shorts en L jersey besteld, na kleine 2 weken gisteren een xl bib shorts en een L bib shorts ontvangen.

geen reactie op email, telefoon daarnet even geprobeerd, maar zijn waarschijnlijk nog niet open.

denk van het volledige boeltje terug te sturen, binnen de 7 dagen kan dit dacht ik?
ik heb ook deze week een aantal keer telefonisch contact opgenomen, dit zonder resultaat. Wsl zijn ze daar met kerstvakantie. Begin 2012 nog es proberen.
saiko
Test team

Post by saiko »

ianaprilia wrote:Rad laden is normaal dezelfde als dr cannondale... Heb daar een paar keer iets besteld ( geen kledij, wel cannondale parts ), toch altijd netjes afgeleverd, is wel al even geleden, baas van die winkel noemt Jorg.
Met dr cannondale heb ik nooit problemen gehad.
Met rad-laden al 3 keer problemen gehad. Ik bestel daar nooit meer.
Antwoorden trouwens ook niet op mails...
Post Reply