Za 24/12/2011 Menen :: 6de X Mas VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Morgen hier starten. Kraaiveld ligt aan mijn achtertuin. Buiten beetje klimmen en wat modder best te doen.

Rond 8h15 starten

Deze week proberen 4 of 5 luik te doen.

:bounce: :bounce: :bounce:
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

Ook de mannen van Vio-sportief zullen aanwezig zijn!

Tot morgen.

www.vio-sportief.be
devossimon
Mountainbiker

Post by devossimon »

Triestige organisatie!!!! als u vermeld dat er een pechdienst is zorg dan dat deze in orde is. Ik heb 45 min in de kou moeten staan wachten, na ZELF nogmaals terug gebeld te hebben werd me gezegd dat ik te voet moest afkomen!

Zeer zielig, mij zijn ze nooit meer!!!
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Mooie tocht mooie streek zeker in het begin zeker te doen en goed berijdbaar alleen vanaf Lauwe was dat nie meer normaal.
Dat was een goede krachttraining moet ik zeggen.Het enige minpunt was wel dat de km niet klopten zeker de kleinste toer was niet juist ik had er al meer dan 30 aan de splitsing.Zelf heb ik de 45 gereden en ik had er ook 52 op de teller.
Maar verder niets op aan te merken alleen ook die passage naar links was wel nie meer nodig vond ikpersoonlijk.
Maar toch tot volgend jaar.
gert scorpio
Mountainbiker

Post by gert scorpio »

Kevin79 wrote:Mooie tocht mooie streek zeker in het begin zeker te doen en goed berijdbaar alleen vanaf Lauwe was dat nie meer normaal.
Dat was een goede krachttraining moet ik zeggen.Het enige minpunt was wel dat de km niet klopten zeker de kleinste toer was niet juist ik had er al meer dan 30 aan de splitsing.Zelf heb ik de 45 gereden en ik had er ook 52 op de teller.
Maar verder niets op aan te merken alleen ook die passage naar links was wel nie meer nodig vond ikpersoonlijk.
Maar toch tot volgend jaar.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Deel 1: Prachtig =D>
Deel 2: Prachtig =D>
Deel 3: Moord! :-?

Het venijn zit hem in de staart klonk het hier een paar dagen geleden en die zin heeft in deel drie toch serieus door mijn hoofd gespookt zenne...
Voor mij persoonlijk was dat derde deel erover en ik was duidelijk niet alleen gezien de vele die links en rechts via alternatieve asfaltroutes opdoken na een ploeterstuk. :roll:

Deel 1 en 2 waren heel zeker dik in orde =D>
Bevoorrading was meer dan voldoende =D>
Aangename apres met Filip-72 =D> (o wat was de wereld weer klein.. :wink: )
Km's klopten idd niet echt en een splitsing heb ik niet gezien, voor mij geen probleem gezien de grote toer gepland was maar die twee die ik op het laatste tegen kwam en eigenlijk gekomen waren voor de 25km konden niet echt niemeer lachen. :-?
Om ongeveer 12u45 met mijn fiets vertrokken uit de bewaakte bewakingloze fietstalling...
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Ook met de crosser de "45" km gereden. Het eerste lusje door Frankrijk viel nog mee al had ik de indruk dat het zoeken was naar leuke offroad passages. Aangezien ik van de streek ben toch een paar fijne, nieuwe stukjes ontdekt. Het 2e deel was - zoals ik reeds dacht - misérie. Ik fiets geregeld eens de Sjouwerroute en wist dat het Kraaiveld, het natuurstukje tussen Lauwe en Aalbeke, de Leieboorden (die bewust vermeden en een alternatieve route genomen) en de vuilnisbelt in Menen praktisch onberijdbaar zijn na hevige regenval. Het zou me verwonderen dat het pas sinds gisteren zo was want men sprak hier een paar dagen geleden nog van 'goed berijdbaar', hmm... Misschien kan de organisatie uitzien naar alternatieve passages in de toekomst want in december is 't 8/10 keer van dat op die stukken.

Indien dat voorval van hierboven met die pechdienst klopt, is dat inderdaad triestig...
FRIGO
Mountainbiker

Post by FRIGO »

meyke wrote:Frans,kampioen van de schildpadden,mag jij gaan fietsen van t'vrouwke?
Ik ga starten in Menen tussen 8u en 8u30.
Zie ik je aan de start of gaan we samen?
Voorspellen mooi weer.
Meyke,

Het was leuk om met u te fietsen! Wat hebben wij afgezien!
Hopelijk hebben we niet te vroeg een RAM deze avond.
Vrolijk kerstfeest! :-)
EddyBee
Mountainbiker

Post by EddyBee »

leuke rit maar op het einde te lastig. Paar keer van de fiets gemoeten met krampen. Sorry aan de mensen die ik daarmee gehinderd heb...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

deze morgen van thuis uit vertrokken richting Menen met Christophe. Daar aangekomen kregen we al meteen bonnetjes voor de boterhammen achterna, nog voor we aan de inschrijving kwamen. De fietsparking , leek bewaakt , maar dat was het geenszins. De eerste 30km waren heel aangenaam en vlot om te rijden. Pas na de 2e bev. werden de bagger- & ploeterstroken aangedaan. De macht werd zomaar uit de benen weggezogen. Dit samen met het rijkelijk overschrijden van de aangekondigde km's zorgden ervoor dat we de 2 laatste stroken langs de Leie links lieten liggen, immers we moesten nog met de fiets naar huis.
Post Reply