MTB Goe Bezig uit Arendonk komt ook af.
Met de fiets naar Hechtel (37 km), toertocht en weer terug met de fiets.
Vertrek om 08.00 uur aan brug 4
Za 24/12/2011 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lucvandeuren
- Mountainbiker
- Guy S.
- Mountainbiker
't was voor mij een zwaar tochtje (32km), zeker met die klimmetjes vlak na de start.
Volgende keer eerst gaan warmrijden op de baan denk
Maar het was een prachtig parcours met veel single tracks
en op het einde nog wat zwaar klimmetjes. En de modder neem ik er op zo'n parcours graag bij.
Eentje om te onthouden voor volgend jaar
Volgende keer eerst gaan warmrijden op de baan denk
Maar het was een prachtig parcours met veel single tracks
Eentje om te onthouden voor volgend jaar
-
leikepej
- Mountainbiker
Ook vettige rit gedaan, na 18km terug bij finish met zo'n 20 bikers, verkeerd gereden, en terug op weg gezet door iemand van organisatie die kontrole aan het doen was, waarvoor dank. uiteindelijk toch 48 km gedaan, fiets schakelde na 10km al automatisch en heb mij tenslotte goed geamuseerd en plaats gemaakt voor het kerstmenu wat mijn vrouwke nu aan bereiden is.
Het was zeer goed gepijld en alles dik in orde. Proficiat.
vrolijke kerst allemaal.
Leon
Het was zeer goed gepijld en alles dik in orde. Proficiat.
vrolijke kerst allemaal.
Leon
Een vette tocht, maar toch beter weer als vorig jaar
In de zomer vlam je over dit parkoer, maar nu was het echt zwaar. Toch maar voor de 41km gekozen, want ik was al goed dood. Ik ga goed eten straks
Verder niks op aan te merken en het was een leuke middag
Hier en daar toch weer wat nieuws ontdekt, altijd leuk
btw : Link naar de foto's mss ?
In de zomer vlam je over dit parkoer, maar nu was het echt zwaar. Toch maar voor de 41km gekozen, want ik was al goed dood. Ik ga goed eten straks
Verder niks op aan te merken en het was een leuke middag
btw : Link naar de foto's mss ?
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
ben helaas niet kunnen gaan. enkel zit in het verband. mr c heeft me op de squashbaan omvergeduwd. vind dit altijd een van de mooiste tochten lekker veel st. in de zomer zijn we er zelfs enkele keren gaan rijden. ben benieuwd naar de gps track en of ik daar nog nieuwe paadjes op kan ontdekken
net terug van de tocht .
met mijn zoontje voor de 25 km gekozen maar het lusje vlak na de start met de heuveltjes toch maar meegenomen .
30 km op de teller bij aankomst .
modderig dat wel en bij momenten toch zwaar bollen . maar de kleine en ik hebben ons goed geamuseerd.
vooral dat stukje op 3 km van het einde met de vele klimmetjes en afdalingen . net een speeltuin .
bevoorrading was goed met lekkere soep .
nog ne lekkere warme douche genomen en op naar huis voor het kerstfeest . volgend jaar komen we zeker terug .
met mijn zoontje voor de 25 km gekozen maar het lusje vlak na de start met de heuveltjes toch maar meegenomen .
30 km op de teller bij aankomst .
modderig dat wel en bij momenten toch zwaar bollen . maar de kleine en ik hebben ons goed geamuseerd.
vooral dat stukje op 3 km van het einde met de vele klimmetjes en afdalingen . net een speeltuin .
bevoorrading was goed met lekkere soep .
nog ne lekkere warme douche genomen en op naar huis voor het kerstfeest . volgend jaar komen we zeker terug .
-
Wilhelmaximus
- Mountainbiker
Post by Wilhelmaximus »
Gezien de weersomstandigheden van de voorbije dagen was het hier heel leuk rijden. Je kon overal goed doorvliegen en de bevoorrading was perfect in orde. Jammer dat mijn fiets het na 32km heeft begeven. Gelukkig was er de pechdienst van de organisatie die mij al na enkele minuten kwam oppikken. Bij deze wens ik die mensen dan ook nogmaals te bedanken.
Ik kom hier zeker terug
Ik kom hier zeker terug