sssttt !!stresskip schreef:
Tot zondag.
dan zult ge nen dag te laat zijn,denk ik
Za 24/12/2011 Westmalle :: 11e mtb tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Voor mij moogde de goei stukken bloso er zeker in steken!!! Wij rijden daar normaal nooit, dus Bloso of niet, ons kan het niet schelen, zolang het maar mooie stukken zijn!!!!dentennisser wrote:Ik ben blijkbaar niet de enige die de Bloso stukken meer dan beu is in toertochten...joske uit breda wrote:En,niet onbelangrijk,(!) veel BLOSO(?) wat nogal vaak voorkomt de laatste tijd(helaas). Graag een eerlijk antwoord a.u.b. want ik weet ook wel dat jullie je strikt moeten houden aan de voorwaarden van de vergunningverleners.jefke4800 wrote:Ik bedoelde singeltracks, veel bos, asfalt, koers, ....
-
Kiekefretter in de kempen
- Mountainbiker
Post by Kiekefretter in de kempen »
Da's zeker, dat blijft toch gelijk, zolang het maar tof ineen steekt, en we daarna ene kunnen drinken...foerske wrote:Voor mij moogde de goei stukken bloso er zeker in steken!!! Wij rijden daar normaal nooit, dus Bloso of niet, ons kan het niet schelen, zolang het maar mooie stukken zijn!!!!dentennisser wrote:Ik ben blijkbaar niet de enige die de Bloso stukken meer dan beu is in toertochten...joske uit breda wrote: En,niet onbelangrijk,(!) veel BLOSO(?) wat nogal vaak voorkomt de laatste tijd(helaas). Graag een eerlijk antwoord a.u.b. want ik weet ook wel dat jullie je strikt moeten houden aan de voorwaarden van de vergunningverleners.
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
meer moet da ni zijn !!!drikkie wrote:bloso? bloso?![]()
![]()
straffe kerel die hier morgen bloso gaat rijden![]()
![]()
Er is daar in heel de streek geen meter bloso te vinden![]()
Het zal gewoon door de velden ploeteren worden met een stukje 3boomkesberg
-
Giant Biker
- Mountainbiker
Post by Giant Biker »
MUSIC FOR LIFE is vandaag gedaan dus geen reden meer om thuis te blijven rijde rijde rijde godverdomme