Zo 22/01/2012 Egem / Pittem :: Gorik Gardeyn Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nicole Bruneel
Mountainbiker

Zo 22/01/2012 Egem / Pittem :: Gorik Gardeyn Classic

Post by Nicole Bruneel »

GORIK GARDEYN CLASSIC
1ste MTB-toertocht VBR
Zondag 22 januari 2012

Drie afstanden: 25 km - 35 km - 50 km
Start: Cultureel Centrum Egem
Inschrijving van 8u tot 11u
PRACHTIG PARCOURS door kleiputten Ampe, kasteelpark Zwevezele, Lakenbossen, Wildenburg en in primeur: "Egemse Veldekens"!
Verzorgde bevoorrading
Wasgelegenheid
Afspuitplaats voor fietsen
Bewaakte fietsparking
Pechdienst
Na de rit gratis belegde boterham en verrassingsdrankje

Fietsverhuur: Vandevyvere Eddy 051/65 66 88

cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

Na 4 maanden inactiviteit wil ik hier terug starten om toch weer wat conditie op te bouwen.
Precies nog nie veel respons hier maar zal wel komen naarmate de datum nadert zeker met kleiputjes erin kan het al nie mis :P
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

:bounce: :bounce: Den dezen es ter oek weere bij en tweere ziet re oek goe uit ( toch ep minne computer [-o< [-o< [-o< ) .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
johanbavik
Mountainbiker

Post by johanbavik »

@Cubel(less): die basisconditie van jaaaaaren ver ben je niet in enkele maanden kwijt zulle! Voor je het weet zit je weer op topniveau, maar dan moet je wel van de trappisten afblijven achteraf... [-X
Is nieuw voor mij deze tocht, maar zelf wonende in Tielt moet ik hier toch wel aanwezig zijn. Ben benieuwd :-k
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Ik kom ook af, mag ik inpikken hier in zwevezele. Ga dan bij passeren wel braafjes betalen aan inschrijvingstafel en achter een stempelje of twee bij Eddy gaan? :wink:
spuiterke
Mountainbiker

Post by spuiterke »

zitten de egemse veldekes in de 35km . is namelijk vlak bij mijn deur en wil dit wel eens verkennen
Nicole Bruneel
Mountainbiker

Inpikken in Zwevezele

Post by Nicole Bruneel »

PETER14 wrote:Ik kom ook af, mag ik inpikken hier in zwevezele. Ga dan bij passeren wel braafjes betalen aan inschrijvingstafel en achter een stempelje of twee bij Eddy gaan? :wink:
Inpikken in Zwevezele en bij aankomst betalen is geen probleem. Je krijgt dan nog je boterhammetje en je verrassingsdrankje!
Nicole Bruneel
Mountainbiker

Egemse Veldekens

Post by Nicole Bruneel »

spuiterke wrote:zitten de egemse veldekes in de 35km . is namelijk vlak bij mijn deur en wil dit wel eens verkennen
Alle 3 de afstanden passeren door de Egemse Veldekens!
Nicole Bruneel
Mountainbiker

Parcours

Post by Nicole Bruneel »

We zijn gestart met het uitpijlen van het parcours. Alles verloopt prima en we verwachten veel volk zondag!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Veel concurentie op deze zondag!!!en toch wil ik deze eens proberen :roll: is ook de dichtste bij m'n deur,zal waarschijnlijk niet te vroeg starten om de grootste meute beetje te ontwijken.Benieuwd naar parcour en organisatie :roll: alvast veel succes toegewenst en tot zondag...
dingo 8)
Post Reply