Za 24/12/2011 Hechtel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
is het parcours te doen op de buitenplaat? Ik zit met een versleten middenblad en heb constant chainsuck. Maar de kerstman komt pas zondag met bonnen van de fm.
Ik weet niet wat gij van tandwielen vanachter hebt liggen maar ik rij alles op de buitenplaat tegenwoordig ook ons parcours...2chevauxke wrote:is het parcours te doen op de buitenplaat? Ik zit met een versleten middenblad en heb constant chainsuck. Maar de kerstman komt pas zondag met bonnen van de fm.
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
De Dabbers zijn er ook bij, weliswaar met een beperkte delegatie.
Als het niet te vettig is en de zon wil er een beetje doorkomen, dan levert dat wellicht weer mooie beelden op voor ons filmverslag.
Tot morgen !
www.dabbers.be
Als het niet te vettig is en de zon wil er een beetje doorkomen, dan levert dat wellicht weer mooie beelden op voor ons filmverslag.
Tot morgen !
www.dabbers.be
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Juist terug van een verkenningstochtje in Hechtel(niet in Eksel geweest,moet nog een beetje plezant blijven voor morgen) ziet er goed , alles goed te doen met de NN en RR, vettig maar niet extreem. Leuke stukken s-track en technische stukken.
Voor diegene die de 45 komen doen toch maar een boterhammeke extra eten morgenvroeg.
Groeten en tot morgen

Voor diegene die de 45 komen doen toch maar een boterhammeke extra eten morgenvroeg.
Groeten en tot morgen