Winterschoenen droog krijgen??
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Winterschoenen droog krijgen??
Ik heb sinds een maand kwalitatieve winterMTBschoenen (200euro) die waterdicht zijn. Ik was de overtrekjes beu ..
Zondag ben ik ermee gaan rijden en heb er tot aan mijn knie mee in het water gezeten met als resultaat dat ze volgelopen zijn.
Probleem: we zijn nu woensdag en die schoenen zijn nog kletsnat vanbinnen. Iemand een tip om deze snel droog te krijgen?
Thanks!
Zondag ben ik ermee gaan rijden en heb er tot aan mijn knie mee in het water gezeten met als resultaat dat ze volgelopen zijn.
Probleem: we zijn nu woensdag en die schoenen zijn nog kletsnat vanbinnen. Iemand een tip om deze snel droog te krijgen?
Thanks!
-
gidonhanger
- Mountainbiker
Post by gidonhanger »
meen eens gehoord te hebben dat het helpt als je er gazettenpapier insteekt....
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Ik spaar enkel en alleen daarvoor gazettenpapier. Ik heb Northwave Celsiusen, en die mogen kletsnat zijn, binnen en buiten, ik spuit ze meestal schoon met de tuinslang (dus ook vanbinnen). Daarna vol proppen met gazettenpapier en als het papier doorweekt is, vervangen. Ik krijg die op 24u kurkdroog. Chauffage hoeft zelfs niet, zeker niet "onder" de chauffage zetten, beter gewoon binnen of op een droge plek!LuckyIron wrote:klopt, krantenpapier insteken en onder de chauffage zetten.
Krantenpapier wel regelmatig wisselen !
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
De Tijd ook zulle!ReeVeS wrote:surtout het laatste nieuws is een een gazet die ferm 'zuigt'
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Ik zet mijn northwave eerst ondersteboven met de tip omhoog buiten of in de garage tot het meeste vocht eruit gelopen is, dat duurt toch een paar uur.
Als ik er dan 's avonds aan denk om ze binnen te halen dan zorgt de vloerverwarming er verder voor dat die 's morgens droog zijn.
Als ik dat binnenhalen vergeet zorgt een lauwe haardroger er ook voor dat je in en half uurtje droge schoenen hebt.
Als ik er dan 's avonds aan denk om ze binnen te halen dan zorgt de vloerverwarming er verder voor dat die 's morgens droog zijn.
Als ik dat binnenhalen vergeet zorgt een lauwe haardroger er ook voor dat je in en half uurtje droge schoenen hebt.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Er bestaat al een topic over dit probleem.
De zoekfunctie met ingaven ,,schoenen and drogen'' had u hier gebracht
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... nen+drogen
Mij zelf eens quoten
De zoekfunctie met ingaven ,,schoenen and drogen'' had u hier gebracht
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... nen+drogen
Mij zelf eens quoten
Serge R wrote:De betere oplossing om uw schoenen op een snelle en hygiënische manier droog te krijgen is met het apparaatje van Therm-ic de Thermicare Refresher
is zelfs voorzien van ultraviolet licht om bacteriën en kiemen te doden![]()
![]()
www.thermic.com hier kan je ook terecht voor oplossingen tegen koude handen en voeten