Ik zal er al zijn...
MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Ik wil al gerust een voorlopige datum vastleggen...Op zondag is er meestal wel ergens een tt te doen,maar voor degene die het niet erg vinden,en de bike is trouwens dan toch al smerig,kunne we afspreken op zondag 14 november om 14u aan cafe de koerel in dessel.(7 november is er een tt met 4 ****...)
Ik zal er al zijn...
Ik zal er al zijn...
En wij wonen vanaf de 16e novemder in Balen-Wezel.
Plezant dat er nog MTB.BE -er in de buurt zitten.
Ik heb zo al eens op een stafkaart zitten loeren en ik heb de indruk dat er tussen het Kanaal van Beverlo en de baan Balen -Leopoldsburg heel wat bos en MTB gelegenheid is.
Ik wil trouwens altijd mee een toerke gaan doen. En zeker een pint gaan pakken.
Plezant dat er nog MTB.BE -er in de buurt zitten.
Ik heb zo al eens op een stafkaart zitten loeren en ik heb de indruk dat er tussen het Kanaal van Beverlo en de baan Balen -Leopoldsburg heel wat bos en MTB gelegenheid is.
Ik wil trouwens altijd mee een toerke gaan doen. En zeker een pint gaan pakken.
- Nielskie
- Mountainbiker
Dat bos (Keiheuvel-De Most) dat ge bedoeld, daar valt zeker veel in te fietsen. Je moet dan wel liefhebber zijn van mul zand want dat zal je er met hopen vinden.
Een deel van dat bos is dacht ik wel natuurreservaat en dus verboden toegang, maar in dat deel zijn niet echt leuke mountainbikepaden te vinden. Zo erg is het dus niet dat je daar niet in mag.
Een deel van dat bos is dacht ik wel natuurreservaat en dus verboden toegang, maar in dat deel zijn niet echt leuke mountainbikepaden te vinden. Zo erg is het dus niet dat je daar niet in mag.
Hoi, aan alle mollenaars! Ik ben een vreemde eend in de bijt want ik ben helemaal niet van Mol. Ik ben van Roeselare. Jullie vragen zich dan natuurlijk af wat ik hier in godsnaam te zoeken heb... Wel, ik heb meegedaan aan een wedstrijd in Mol en een leuke waardebon ontvangen van 12,5 euro bij Runners Service, Donk 68, 2400 Mol. Als ik naar Mol moet komen om die uit te wisselen, dan had ik beter een benzinebon gewonnen!!! Dus, de eerste van wie ik het adres in mijn mailbox ontvang, die stuur ik die bon op, de postzegel krijgt ge er bij. Ik zou het leuk vinden hier iemand een plezier mee te kunnen doen...
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Awel,zoals eerder gemeld,ik fiets sowieso al diejen dag.In de namiddag als het mogelijk is.Dan kan ik in de voormiddag nog gauw een tt'ke meenemen.Anders even goed in de voormiddag in dessel rijden,maakt niet uit!As we mo fietsen!
I'll be there dus op 14 november...rest alleen nog het uur...
Groetjes,
$mokeyJoe
I'll be there dus op 14 november...rest alleen nog het uur...
Groetjes,
$mokeyJoe