Aldi action camera

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Het is maar 30 euro he. Ik vermoed dat je dan wel weet dat je dit niet kunt vergelijken met een gopro.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Icebreaker wrote: Wel weten, als ge iets in den aldi koopt moete nadien ni in de pc winkel gaan aankloppen als ge problemen hebt é.
Dus wa gade dan doen met uwe laptop/PC/camera??
Samen met die boontjes die niet mee goed zijn terug aan da kassierster geven? Of heel het bedrag dat ge minder betaalde door in de Aldi te kopen te spenderen aan de extra kosten bij de speciaalzaak?

Soit, iedereen doet wat 'm wil he, ik schreef er ook bij dat het mijn gedacht is he.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Angelo. wrote:Het is maar 30 euro he. Ik vermoed dat je dan wel weet dat je dit niet kunt vergelijken met een gopro.
Lijkt mij[ dus eerder zo'n spulleke dat ge op de kermis kunt winnen.

Goed voor eens te testen, en dan in uw kast leggen totdat het voor de zoveelste keer in de weg ligt om dan toch maar in de vuilbak te smijten.

Bewegende beelden maken met prullekes van 30 lijkt mij niet zo vanzelfsprekend, en als je de resultaten van Gopro kent, dan ga je volgens mij niet tevreden zijn met dat Aldi-exemplaar.

Een Gopro kost niet voor niks het veelvoud he.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

De verschillende voorbeelden die ik gezien heb op youtube zien er thans niet zo slecht uit.
Icebreaker
Mountainbiker

Post by Icebreaker »

kawa wrote:
Icebreaker wrote: Wel weten, als ge iets in den aldi koopt moete nadien ni in de pc winkel gaan aankloppen als ge problemen hebt é.
Dus wa gade dan doen met uwe laptop/PC/camera??
Samen met die boontjes die niet mee goed zijn terug aan da kassierster geven? Of heel het bedrag dat ge minder betaalde door in de Aldi te kopen te spenderen aan de extra kosten bij de speciaalzaak?

Soit, iedereen doet wat 'm wil he, ik schreef er ook bij dat het mijn gedacht is he.
Tuurlijk is dat jouw gedacht, wat ik zei was mijn gedacht ;-)

Ik los mijn computer/laptop problemen zelf op, heb er voldoende kennis van, en op webshops en ebay kan je elk vervangbaar onderdeel vinden. Maar dan moet je er dus wel iets van kennen, anders maak je doorgaans meer kapot dan terug werkend.

Zolang het binnen garantie is, laat ge gewoon de garantieservice werken. Desnoods inderdaad samen met de beschimmelde boontjes afgeven aan de kassa :) Buiten garantie: hopen dat er in de handleiding contactgegevens van een reparatieservice staan, is meestal wel tegenwoordig. Kosten? Geen ervaring mee. Dat is dus waarom ik de vergelijking maakte met een canyon ;) En dat is ook één van de redenen dat ik mijn fiets in de LBS koop, geen miserie als er problemen zijn.
RVH
Mountainbiker

Post by RVH »

Angelo. wrote:Kunt ge voor 30 euro gekloot zijn?

Ik ga hem ook halen.
Als 1000 mensen dat kopen zijn die niet echt hard gekloot, alleen is de verkoper een aardig stukje rijker geworden :-D

Ik denk niet dat je een filmpke vanuit de wagen kan vergelijken met een fimlpke vanop de fiets, veel meer trillingen en die worden niet met dit cameraatje opgevangen, ook 2 MP lijkt me weinig dus geen scherp beeld.
Als je iets degelijks wil filmen moet het in HD kunnen, dus deze lijkt me zeker een miskoop.

Het grote voordeel uit den Aldi is als je niet tevreden bent je het dezelfde week nog kan terugbrengen naar Aldi en je geld terug krijgt.

Dus testen zou ik zeggen en waarschijnlijk terug brengen.

Als je Nikon reflexcamera's gewoon bent ben je nooit nog tevreden met foto toestellen of camera's uit den Aldi, kwaliteit is belachelijk slecht dan.
Prijs is ook 20 keer lager :P

Nen MTB uit den Aldi en dan een Scott naast elkaar zetten is al even lachwekkend :-D
khipan
Mountainbiker

Post by khipan »

Je kan het langer testen. Ben je niet tevreden kan je het binnen de maand MET KASTICKET zonder problemen terugbrengen. :-D
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Uit de hand gefilmd met een identiek toestelletje ...

RVH
Mountainbiker

Post by RVH »

i-Mac wrote:Uit de hand gefilmd met een identiek toestelletje ...

Probeer zo eens een half uur film te kijken, dan heb je wat nodig tegen hoofdpijn vrees ik.
Stel je dan eens voor op off road gefilmd, wordt je helemaal knettergek van het kijken.
Zonder HD en stabilizator blijft het zeer slecht.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

RVH wrote:
i-Mac wrote:Uit de hand gefilmd met een identiek toestelletje ...

Probeer zo eens een half uur film te kijken, dan heb je wat nodig tegen hoofdpijn vrees ik.
Stel je dan eens voor op off road gefilmd, wordt je helemaal knettergek van het kijken.
Zonder HD en stabilizator blijft het zeer slecht.
Bij de andere filmpjes zie je al hoeveel moeite de camera heeft met scherpte. En dat is dan nog bergop tegen een traag tempo.
http://www.youtube.com/watch?v=GvKh-nnSA1E
Post Reply