Evaringen/Tips en Tricks Edge 800
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
-
pieterdesnelste
- Mountainbiker
-
pieterdesnelste
- Mountainbiker
Post by pieterdesnelste »
Als ik een ritje van garmin connect download staat er bij mijn koersen op garmin de naam van de rit en daaronder staat nog een aantal km. Die km wijst dat op de afstand van waar ik mij nu bevind tot waar?
Start toer of ergens op de toer het kortst bij de plaats waar ik nu ben? of wilt dat iets anders zeggen?
Thanx
Start toer of ergens op de toer het kortst bij de plaats waar ik nu ben? of wilt dat iets anders zeggen?
Thanx
jou locatie tot start koerspieterdesnelste wrote:Als ik een ritje van garmin connect download staat er bij mijn koersen op garmin de naam van de rit en daaronder staat nog een aantal km. Die km wijst dat op de afstand van waar ik mij nu bevind tot waar?
Thanx
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik heb al een tijdje problemen met die Hartslag Meter
na 10mails hebben ze mijn eindelijk een nieuwe opgestuurd
nu doe ik deze aan, en wat blijkt,deze werkt niet !! is dit mogelijk ??
mijn garmin detecteerd deze niet :s
pppfffff
na 10mails hebben ze mijn eindelijk een nieuwe opgestuurd
nu doe ik deze aan, en wat blijkt,deze werkt niet !! is dit mogelijk ??
mijn garmin detecteerd deze niet :s
pppfffff
net toestel gekocht.
Hoe kan ik de kaarten op het extern geheugen plaatsen ?
Wil momenteel CN europa uploaden, maar kom automatisch terecht in het 78Mb intern geheugen.........
Zou nadien topo en fiets route planner ookn nog willen uploaden.
of moet ik eers SD kaartje formaateren of zo ?
Is op Mac.
Thanks,
Ced
Wil momenteel CN europa uploaden, maar kom automatisch terecht in het 78Mb intern geheugen.........
Is op Mac.
Thanks,
Ced
Met welk programma laadt je die op? Ik steek het kaartje altijd in een kaartlezer, gaat veel sneller en geen problemen! Dus nooit rechtstreeks naar de edge!Ced wrote:net toestel gekocht.
Is op Mac.
Thanks,
Ced
Ik zeg niet dat het anders niet lukt hé! Maar het duurt ontzettend lang. Als je de bestemming selecteert, kan je dan niet het SD kaartje selecteren in je toepassing? Ik doe het nog altijd via Mapsource, ja ik weet het maar ik ben het zo gewoonCed wrote:mmm, dan zal ik een kaart lezertje moeten gaan halen........
Programma:
Mac: Garmin Basecamp
uploaden kaarten: Garmin Mapinstall