Zo 18/12/2011 Knokke-Heist :: Wacky tt Knokke-Heist

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

leuk vettig tochtje ,met 2glijpartijen in de blubber ,wacky bosje niet alles gelukt :( laatste 2klimmen waren te lastig blijkbaar voor mij , #-o

Goede douche genomen en tevreden naar huis
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

bedankt voor de mooie tocht gisteren! Laat gestart (11u30) maar toch nog redelijk wat volk op het parkoers.

Het was een prachtige rit, het maximale uit de streek gehaald en een goeie organisatie! Eentje om te herhalen in de komende jaren!!
dhr1
Mountainbiker

Post by dhr1 »

Prachtige tocht maar wel lastig ! Wij hebben om zulke omlopen gevraagd en hebben die eindelijk. De tusselstop zou wel beter in een lokaal zijn want buiten aan het tentje was het maar om koud te krijgen. Niet lang verbleven ! Zeker vele gelukwensen met jullie organisatie want die was af .
Tot volgend jaar !
boery
Mountainbiker

Post by boery »

Ik vond de aprés zwaarder dan de tocht!! Maar dat zal dan wel mijn eigen schuld zijn zeker, woon nochtans maar op 4 km van de start...Bedankt Wacky's !!!
Trapist
Mountainbiker

Post by Trapist »

Met zes man van de molletjesbende de 55km gereden en echt genoten van de rit!!Ofroad was het allemaal kantje boord maar dat was juist het leuke eraan!!Mag voor mijn part er weer zo bij liggen volgend jaar!Voor de rest was alles terug dik in orde!! =D>
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

in het koningsbos stonden ze op 3 plaatsen te fotograferen.
één site heb ik reeds gevonden met 1 foto.

waar zijn de andere pics te vinden ?
Skyshark
Mountainbiker

Post by Skyshark »

Was nog maar m'n vierde mtb-rit ooit ... en had nog nooit in echte modder gereden :lol: Maar na de 55km van gisteren weet ik nu ook wat dat is :P

Felicitaties aan de Wackys en alle andere medewerkers : sùper organisatie en pràchtige rit !
polletje wrote:in het koningsbos stonden ze op 3 plaatsen te fotograferen. één site heb ik reeds gevonden met 1 foto.

ikke nie : waar vond je die ?
polletje wrote:waar zijn de andere pics te vinden ?
Wackys, misschien eens posten waar we de fotos kunnen vinden en onszelf kunnen zien ploegen, beulen en afzien ? :wink:
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

Post Reply