29er nieuws (bikes, onderdelen...)

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Locked
bikermarc
Mountainbiker

Post by bikermarc »

The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Kristof Huyck wrote:De Superfly 100 '12 heb ik hier op het forum nog niet zien passeren, dus bij deze:

Image

Bron:
http://www.singletrackworld.com/2011/07 ... -and-more/

Ik vond de '11 een stuk mooier, maar die is al uitverkocht ](*,)
Dacht vandaag deze te gaan bestellen maar zowel de pro als de elite zijn al uitverkocht ( 17,5 inch) . Ze zijn overboekt was de uitleg, hij ging zien wat hij nog kon doen, in februari weet ik meer maar de kans zal heel klein zijn. Effe wachten , anders zal het de Eipc 29 worden (hopelijk zijn daar geen problemen)
sennevh
Mountainbiker

Post by sennevh »

ik heb de mijne donderdag op het forum gezet, dit weekend getest en valt super goed mee!
anho
Mountainbiker

Post by anho »

Wat een gekl**t met die beschikbaarheid. Ze knijpen het aanbod gewoon zelf om geen leftovers te hebben. Kwalijk. Ik hoop dat merken met goede beschikbaarheid ervan profiteren. Nu moet je langer op de fiets wachten dan op de auto.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

The Doctor 46 wrote:
Kristof Huyck wrote:De Superfly 100 '12 heb ik hier op het forum nog niet zien passeren, dus bij deze:

Image

Bron:

Dacht vandaag deze te gaan bestellen maar zowel de pro als de elite zijn al uitverkocht ( 17,5 inch) . Ze zijn overboekt was de uitleg, hij ging zien wat hij nog kon doen, in februari weet ik meer maar de kans zal heel klein zijn. Effe wachten , anders zal het de Eipc 29 worden (hopelijk zijn daar geen problemen)
met tot febr te wachten heb je alweer meer kans dat de epic ook uitverkocht gaat zijn
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Headshot wrote:
The Doctor 46 wrote:

Image

Bron:

met tot febr te wachten heb je alweer meer kans dat de epic ook uitverkocht gaat zijn
Ik weet het, maar ze gingen er nog als aan doen om ene vast te krijgen(een beetje mijn woord gegeven dat ik tot dan zou wachten) . In het slecht geval rij ik dan nog een jaartje rond op mijne oude mtb .
Jan the Man
Mountainbiker
Location: Niner Jet9 kermit met Lefty, Niner RIP9 Tang, Singular Swift rigid

Post by Jan the Man »

anho wrote:Ze knijpen het aanbod gewoon zelf om geen leftovers te hebben. Kwalijk. .
Misschien ingegeven door kopers welk in augustus naar de winkel gaan om de verkoper te melden dat z'n modellen overjarig zijn. Vervolgens vragen wanneer de nieuwe er aan komen (en hoeveel korting er nu op deze overjarige fietsen zit :roll: )

Ciao
Jan
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Image

Bron:

Hier hebben ze blijkbaar nog de 2011 en 2012 modellen. :-?
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Blijkbaar wel gene 17,5 inch
Luvlektrik
Mountainbiker

Post by Luvlektrik »

Heb mijne Superfly Elite in augustus besteld en rij er ondertussen al drie maand mee rond :)

Superfiets!
Locked