Zo 13/11/2011 Brecht :: Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Giant Biker
Mountainbiker

Post by Giant Biker »

@ speedy g paadjes die geen paadjes zijn ](*,) das met mijn kop tegen de muur dat kende ik nog ni maar ja het was toch een leuk ritje ik hoorde van een vriend van me dat hij naar Alphen was gaweest 2000 man en altijd file aan de tracks :evil: dan beter als ik veel snelheid en op de tracks wat opzij alst kan :oops:
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Giant Biker wrote:@ speedy g paadjes die geen paadjes zijn ](*,) das met mijn kop tegen de muur dat kende ik nog ni maar ja het was toch een leuk ritje ik hoorde van een vriend van me dat hij naar Alphen was gaweest 2000 man en altijd file aan de tracks :evil: dan beter als ik veel snelheid en op de tracks wat opzij alst kan :oops:
Tja, ik ben dan ook knettergek volgens mijn vrouw maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :)
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Giant Biker wrote:@ speedy g paadjes die geen paadjes zijn ](*,) das met mijn kop tegen de muur dat kende ik nog ni maar ja het was toch een leuk ritje ik hoorde van een vriend van me dat hij naar Alphen was gaweest 2000 man en altijd file aan de tracks :evil: dan beter als ik veel snelheid en op de tracks wat opzij alst kan :oops:
Ik ben in Alphen geweest.

Idd heel druk de eerste km's maar daarna trekt dat toch uiteen en zo een fantastisch parcours, ongelooflijk!

Hoop en al 1.5 km asfalt op 45 km fiesten denk ik, altijd in het bos, prachtige natuur.

Maar idd, vrij druk.

Volgende week is het van hetzelfde in Galder, hopelijk daar iets minder volk. :wink:
Djob
Mountainbiker

Post by Djob »

On board(= hihihiii ) camera van de tocht in Brecht
http://www.youtube.com/user/MegaDjob?fe ... jcrQdpyagk
Stefke-1969
Mountainbiker

Post by Stefke-1969 »

WTC DE Toogtrappers zullen aanwezig zijn.

www.detoogtrappers.be
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Stefke-1969 wrote:WTC DE Toogtrappers zullen aanwezig zijn.

www.detoogtrappers.be
Dan ga je de hulp van Professor Barabas nodig hebben.
Post Reply