Aldi action camera

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
hondahornet
Mountainbiker

Aldi action camera

Post by hondahornet »

Zou dit nog iets waard zijn om af en toe op een TT te gebruiken?
Zie link: http://aldi-bn.aldi.be/aldi_vanaf_woens ... 641_5.html
Glee
Mountainbiker
Location: X-trail SAVE 5.0 - BeOne Team -Canyon Nerve AL 29-9.9 SL - Giant Defy composite

Post by Glee »

ik denk dat het deze is

gr
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

FPS is erg belangrijk voor actiesporten, dat staat er niet bij dus zou je eens moeten uitvogelen. En ook hoe lang de batterij meegaat ...

Spijtig genoeg zegt zo'n filmpje vanuit een auto bij stralend weer weinig. Ik heb ooit een fototoestel gehad van de aldi en in de zomer bij stralend weer kon ik daar redelijk foto's mee trekken, was het iet of wat bewolkt dan kon ge er eigenlijk niks meer mee doen.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Kunt ge voor 30 euro gekloot zijn?

Ik ga hem ook halen.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Ik heb zo eentje, zij het dat ik deze ergens anders heb gekocht. De kwaliteit valt mee voor zijn prijs. Maar de houder die ik had is al 2 keer stuk gegaan. Na een mail aan de firma kreeg ik een nieuwe. Maar ook deze is alweer gebroken. En dat bij gebruik op een koersfiets op een deftig geasfalteerde weg.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Angelo. wrote:Kunt ge voor 30 euro gekloot zijn?
Ik ga hem ook halen.
Met die gedachte heb ik daar ook mijn fototoestel gekocht. Is het weggesmeten geld? Valt te zien hoe je het bekijkt.
Langs de ene kant niet omdat het zijn ding deed en niet duur was. Langs de andere kant wel omdat je uiteindelijk toch merkt dat het kwalitatief minder is en je dus nadien toch wat beters koopt ... dus had je meteen wat beters kunnen kopen.
MTBovi
Mountainbiker

Post by MTBovi »

Camera heeft veel weg van de MD80 MINI CAM DV DVR Camera
Is voor de helft van de prijs te verkrijgen op EBAY
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Angelo. wrote:Kunt ge voor 30 euro gekloot zijn?
Ja
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Den Aldi, daar koopt ge eten, drinken, schoonmaakprodukten enzo.... als ge de Colruyt/Delhaize/GB nie weet liggen..
Fotocamera's, filmmateriaal en computers koopt ge gewoon in een speciaalzaak en niet in de rek naast de potekes en ertekes...

mijn gedacht. :wink:
Icebreaker
Mountainbiker

Post by Icebreaker »

kawa wrote:Den Aldi, daar koopt ge eten, drinken, schoonmaakprodukten enzo.... als ge de Colruyt/Delhaize/GB nie weet liggen..
Fotocamera's, filmmateriaal en computers koopt ge gewoon in een speciaalzaak en niet in de rek naast de potekes en ertekes...

mijn gedacht. :wink:
Mijn gedacht is dat ge computers e.d. zeker en vast wél in den aldi moogt kopen! Vaak zijn het goede onderdelen die erin zitten. Als ge in den aldi iets ziet staan dat 20 tot 30% goedkoper is dan een merkproduct, dan moogde erin geloven dat het goed spul is. Doordat zij massa's aankopen krijgen ze gewoonweg vele lagere prijzen. En dan plakken ze daar "medion" op en klaar. Vanaf dat ge naar dingen gaat die 50% of meer goedkoper zijn dan elders, dan moet ge eraan denken dat de kwaliteit ook minder zal zijn.

Maar een android tablet van 400€ zoals er laatst een was, of een computer van 700€ e.d., die kan je gerust in den aldi kopen. Dat is zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wel weten, als ge iets in den aldi koopt moete nadien ni in de pc winkel gaan aankloppen als ge problemen hebt é. Ge gaat met ne canyon ook ni naar de fietsenwinkel die ge hebt afgewezen omdat die 20% duurder zijn... (Alleja, ge kunt da doen, maar dan geef ik ze geen ongelijk dat ze doortellen in hun uren)
Post Reply