Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
De meeste supporters hebben nog nooit deftig op een vélo gereden, anders vertel je zo geen dwazigheden en heb je respect voor elke crosser.Wowtre wrote:IkDeSlaapkop wrote:De Sven doet het weer! :D
zag deze morgen een sms bij music for life iets in de stijl van "goed dat nys pech had, de dikke nek"
man man man 't is al zo'n kleine wereld als supporters zo bezig zijn kunnen ze beter weg blijven
Prachtige cross, zeer spannend en lekker vettig. Respect nog maar eens voor de renners. Albert heel goed na een maand niet te crossen, maar spijtig genoeg effe niet in de pedalen geraakt en Nys was er weer bij. Wat ook de verdienste van Nys is, na 2 lekke banden. Je ziet toch wel dat wanneer het geen vliegen over verharde droge grond is dat Pauwels er toch nog niet helemaal staat ze.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
't Was de eerste keer dat ik die cross in Namen zag. Blijkbaar was er wat kritiek dat het parcours op het randje van te zwaar zou zijn voor een cross? Ik bedacht toen, maak ik dit parcours langer, met technische klimmen en afdalingen en je hebt een mtb-parcours. (Wuyts noemt dit een cross met hoge "techniciteit" ...) Eerlijk gezegd is dit veel leuker om naar te kijken dan de cross in Essen (bv), al is dit niet meer puur "veld"rijden. Zoals ik al zei, maak de klimmen langer en steiler en die crossfiets komt te kort. (Al zou ik dat parcours niet graag doen met een crosser
)
Maar toch een fijne cross, goed dat het vettig lag.
Maar toch een fijne cross, goed dat het vettig lag.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
Post by Zotte Marre »
Klopt, al is Namen de enige cross met een stenige ondergrond en daar is hun materiaal niet goed genoeg voor. Ik vraag mij trouwens af waarom Nys op 30'ers was gestart ??? Hoeveel platte banden waren er niet?RigolleM wrote:Koppenbergcross en MDC cross in Ronse zijn zwaarder in dezelfde omstandigheden imho. Men is die droge kost al gewoon geraakt en nu dat het vettig ligt begint men al te 'klagen'.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
Post by Zotte Marre »
Omwille van de modder, veronderstel ik? Om telkens een propere velo te hebben?RigolleM wrote:Ik herinner mij een Koppenbergcross waar ze iedere keer tijdens de materiaalzone gingen wisselen, maw 2x ronden, in Namen sloeg men af en toe de post over...Zotte Marre wrote: Klopt, al is Namen de enige cross met een stenige ondergrond en daar is hun materiaal niet goed genoeg voor.