sandman bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
vandaag in overmere een tt gaan rijden en voor het eerst een sandman bike in "levende lijve"mogen aanschouwen ....is echt een super bike maar wat mij het meest zal bijblijven is dat de bestuurder maar 1 been had wat ik een ongelooflijke prestatie vind!!!!!!voor zo iemand heb ik alleen maar respect 
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
niets is onmogelijk...peter-bastanie wrote:vandaag in overmere een tt gaan rijden en voor het eerst een sandman bike in "levende lijve"mogen aanschouwen ....is echt een super bike maar wat mij het meest zal bijblijven is dat de bestuurder maar 1 been had wat ik een ongelooflijke prestatie vind!!!!!!voor zo iemand heb ik alleen maar respect
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Bedankt, maar niet overdrijven ook hé!peter-bastanie wrote:vandaag in overmere een tt gaan rijden en voor het eerst een sandman bike in "levende lijve"mogen aanschouwen ....is echt een super bike maar wat mij het meest zal bijblijven is dat de bestuurder maar 1 been had wat ik een ongelooflijke prestatie vind!!!!!!voor zo iemand heb ik alleen maar respect
De sandman was daar trouwens ook zeker geen nadeel, en ik had larry's gestoken om te testen wat die deden!
Maar, voor het plezier in de modder toch maar weer nate's de volgende modderrit, ook al zit er veel asfalt in!
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Dan had ik dat toch goed gezien in de schaduw op uw filmpje.nothing 's impossible wrote:Bedankt, maar niet overdrijven ook hé!peter-bastanie wrote:vandaag in overmere een tt gaan rijden en voor het eerst een sandman bike in "levende lijve"mogen aanschouwen ....is echt een super bike maar wat mij het meest zal bijblijven is dat de bestuurder maar 1 been had wat ik een ongelooflijke prestatie vind!!!!!!voor zo iemand heb ik alleen maar respect![]()
De sandman was daar trouwens ook zeker geen nadeel, en ik had larry's gestoken om te testen wat die deden!
Maar, voor het plezier in de modder toch maar weer nate's de volgende modderrit, ook al zit er veel asfalt in!
RESPECT kerel om met 1 been te mountainbiken.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Akkoord, maar het zijn de uitzonderingen die er ook het karakter voor hebben!blubberduck wrote:niets is onmogelijk...peter-bastanie wrote:vandaag in overmere een tt gaan rijden en voor het eerst een sandman bike in "levende lijve"mogen aanschouwen ....is echt een super bike maar wat mij het meest zal bijblijven is dat de bestuurder maar 1 been had wat ik een ongelooflijke prestatie vind!!!!!!voor zo iemand heb ik alleen maar respect
- aresius
- Mountainbiker
Met Pinkbike bereik je een enorm groot internationaal Freeride, DH en Dirt pubiek. De meeste POD (picture of day) en VOD (video of day) gaan toch over deze segmenten.pocoloco wrote:Ik heb met Pinkbike geen ervaring, hoe werkt dat VOD systeem juist ?filsdanvers wrote:Knap filmpje, zou het niet de moeite lonen om dat op pinkbike te zetten.
Ik dat de meeste hier wel een account hebben , dus een VOD zit er misschien wel in.
Hoe de verkiezing van POD en VOD juist in z'n werk gaat weet ik niet
hier een overzicht van de VOD's http://www.pinkbike.com/video/vodlist/
Het Sandman/Nepal filmpje past er zeker en vast tussen.
- saiko
- Test team

is geen echte cannondale maar overspoten voor een team rider.
Maar kijk eens naar het crank, dat is voor mij het interressante.
BB30. cannondale crank.
standaard lagers, standaard crank, enkel de spindel is verlengd.
Ik heb laatst ergens gezien dat Roel Paullissen ook een andere spindle had gebruikt, niet om langer te maken maar om gewicht te besparen.

Ook matthias Hellore van EP heeft dit ooit gemaakt.

lijkt een mooi maar duur alternatief voor de huidige cranks.
Je zou eventueel ook een Middleburn as kunnen (laten) maken.
Ik heb dat niet niet uitgeprobeert, maar in theorie zou dat moeten lukken.
En het frame (die cannondale) hierboven is een 9
7,
een omgebouwd voor interne kabels.
Ik heb dat niet niet uitgeprobeert, maar in theorie zou dat moeten lukken.
En het frame (die cannondale) hierboven is een 9
Last edited by _alain_ on Tue 20 Dec 2011 10:08, edited 1 time in total.
- saiko
- Test team
dit bovenstaand was ik eerst van plan, ik had Roel en matthias al gemaild en het zou mogelijk zijn.
Foto's hierboven bewijst dat ook nog eens.
nu heb ik een middleburn ISIS op de kop getikt. wss voor 1/10de van de prijs van wat hetgene hierboven kost :D
Foto's hierboven bewijst dat ook nog eens.
nu heb ik een middleburn ISIS op de kop getikt. wss voor 1/10de van de prijs van wat hetgene hierboven kost :D
idd vooral te zien aan de dropouts, wel mooi gedaan.En het frame (die cannondale) hierboven is een 97,