Zo 18/12/2011 Moorslede :: 20ste Dwars door Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

fast2 wrote:Sorry mannen , ben niet kunnen komen dit jaar :( !
Vanmorgen de kop helemaal dicht inclusief keel dus nie aangezet .
Jammer want lees hier goede reacties , hopelijk beloond met een mooie opkomst !
Volgend jaar hopelijk van de partij zonder snotvalllinge é :oops:

See ya
allemaal uitvluchtjes :wink: :wink: :-D :-D
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Vanmorgen vertrokken van thuis uit en mij zeker nie beklaagd deze rit gereden te hebben.Dit is echt ploeteren en afzien en zo heb ik het graag zolang je maar kunt blijven rijden ben ik meer dan content.Proficiat aan de org om in deze omstandigheden zo'n mooie tocht te realiseren.Voor mij was het meer dan lastig genoeg.Alles was ok alleen die afspuitstand was te klein zeker als je het koud krijgt heb je geen zin om zolang te wachten.Tot volgend jaar leuke voormiddag gehad.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Gisteren met Gregory naar Moorslede geweest. En eigenlijk genoten van een perfect te rijden rit. De pijltjes ware goe opgesteld en nergens fout gereden. Heb de rit op men zomerbandjes afgereden en nergens moeten afstappen of stilgevallen. De regen had maar voor 1 lichte baggerstrook gezorgd in Moorslede en we hebben de hele voormiddag kunnen genieten van de blauwe lucht met hier en daar een mooie tekening. Waar ik van alles in zag zoals een F1 wagen een Koeien uier en dan ietwat andere zaken, maar de mensen zouden waarschijnlijk rare gedachten krijgen van me als ik die er hier op zwier. We reden 3 lussen één richting Zonnebeke één rond Passendale en één richting Roeselare. Was een mooi ritje met niet veel verrassingen maar al bij al heb ik mij gejeund. Om 8u15 vertrokken en tegen dat het 11u was aan de Aprés begonnen. Vuil waren we wel een beetje en dan ook samen onder een ijskoude douche gestaan, (Goeiedag heb ik niet gezegd nee voor de insiders) ;-). Allee Greg ga daar onderstaan lik dat het niks is, ik heb mij met wat janette geluiden wat nat gemaakt en der als een speer terug vanonder. Gregory zei dat hij niet kon onder warm water staan ik heb dan meer karakter ze ik kan dat wel hihi.
T'was ook men laatste TT voor dit jaar hoop woensdag& donderdag nog een ritje te kunnen doen en dan zit het erop voor dit jaar. 2011 was EEn goe bike jaar voor mij hopelijk idem voor 2012.
En bij deze aan allen Prettige Feestdagen!!!!!!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

En idd nog een klapke met Henkieboy, pedrokoi en vriend op den Aprés gedaan. Altijd plezant met een leffe erbij. Om 13u30 zat ik in bed en om 16u30 terug opgestaan wegens geen vaak meer.
gcolin
Mountainbiker

Post by gcolin »

hello excuse me to write in English but I do not speak any Dutch. I made the 33 km Mooslede yesterday. It was pretty muddy, but pleasant, with exceptional weather. Thank you for the organization.

Some pictures and GPS track of the course here
Some pictures and GPS track of the course here

Best regards
Gerard, Roubaix
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

gcolin,

thank you for your pleasant reaction, your english is very good and I can understand it, i'm only a simple facteur who put the letters in the spleets everyday
I hope to meet you in paris-roubaix for tourists the day before the big race : we start at the bos of wallers at about 11 am

see you there

nitte the postman
QM
Mountainbiker

Post by QM »

blackie wrote: Met QM dus de rit aangevangen maar doordat ik met AVID rij....veel muziek langs alle kanten. Om een lang verhaal kort te maken, we zijn na vele kilometers op de 45 op de baan verdergegaan en ik ben met een totaal van 66 km thuis gekomen.

Chapeau idd voor die kleinen met zijn oranje koersfietske. Op het moment dat ik hem tegenkwam was hij serieus aan het duwen =D> =D> door het slijk.

QM, bedankt voor het gezelschap tijdens de rit en tot een volgende :wink:
Shimano versus Avid: 1-0 :-D
Mijn benen versus uw benen: 0-1 :-? (ondanks de slepende Avid's #-o )

Tof ritje, super gezelschap, soms niet te geloven dat ge kon blijven trappen op bepaalde stukken dankzij een harde ondergrond. Bepijling dik in orde!
Laatste deel dus op de baan naar huis gereden en daarnet is met nen ferme knal mijne frank gevallen dat mijn slot daar nog ergens moet hangen! #-o
Allez, we gaan straks na het werk ne keer rondrijden... :roll: Zou aan die verbouwhekkens moeten hangen.
Post Reply