Zo 18/12/2011 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Funky242
Mountainbiker

Post by Funky242 »

Voor mij lag de start vandaag ook op 500 m van mijn deur. Ik ben ook gestart voor de 46 km, maar heb op het laatste stuk voor de rechte lijn naar huis gekozen en heb maar iets van een 44 gereden.

Ik ken het terrein ook van mijn eigen trainingen maar ik heb toch weer wat nieuwe stukskes leren kennen, vond het ook leuk. Goeie organisatie, veel modder maar dat was te verwachten met het weer van afgelopen week. Geslaagde ochtend !
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Schitterende tocht in Winterslag. We waren weer talrijk aanwezig met de Dabbers. En vandaag hebben we onze naam eer aan kunnen doen. Het was dabben geblazen van de eerste tot de laatste meter. Hoogtepunten waren letterlijk en figuurlijk den Teut en de terril van Winterslag.
Met een gemiddelde snelheid van 18,3 km/u hebben we bijna 300 hm overwonnen en 45 kilometer afgelegd. En dat onder zeer vettige omstandigheden door de plensregen van de laatste dagen en afgelopen nacht.

Het beknopte videoverslag kan je bekijken via www.dabbers.be
storti
Mountainbiker

Post by storti »

wij zijn ook afgezakt naar genk met 3 man alle 3 content wel wat moder maar dat hoort er bij het is mtb
frank zonhoven
Mountainbiker

Post by frank zonhoven »

Zoals voorspeld was 't dabben :P , hoogt(s)te punt was toch zeker de terril. Vond het een zeer mooie tocht. Proficiat a.d. Organistoren.
roland
Mountainbiker

GPS track van de tocht

Post by roland »

Mooie dag voor een slijk tocht heb me prima vermaakt en de laatste 5Km behoorlijk moe. Heel blij dat ik mijn reserve fiets mee had want het materiaal had het zwaar af en toe. Prima uitgepijlt goede organisatie.
Vond het jammer dat ik de cameras niet mee had want de zon scheen volop. De track staat op mijn site http://mobisatnav.com
MoC
Mountainbiker

Post by MoC »

Schoon tocht daar in Genk vandaag. Het 'dabben' viel nog heel goed mee. Ik had erger verwacht.

Parcours, afpijling, bevoorrading.... alles dik in orde. Proficiat aan de organisatie! =D>

Eén opmerking: de bordjes van de splitsingen konden beter. Het lettertype was aan de kleine kant. (In plaats van 3x hetzelfde onder elkaar te zetten in het klein kan je het beter 1x in het groot zetten. Dat is veel duiderlijker en kan je al van ver lezen.) :wink:
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Kan iemand mij de gps track van de langste afstand bezorgen aub?
Trouwens wat waren hiervan de hoogtemeters?
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

voor ons lag de start op 122km van ons deur, komen rijden met 2 man
vanuit Zele (OVL)

het was een toffe tocht de 38 km gereden

alles ok =D> proficiat aan de organisatie =D> =D>

en tot de volgende
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

cube46 wrote:Da gaat weer een fijne tocht worden, tot morgen..
Awel,heb je de smaak weer te pakkenImage
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

budiao wrote:Kan iemand mij de gps track van de langste afstand bezorgen aub?
Trouwens wat waren hiervan de hoogtemeters?
Op onze site www.dabbers.be staat de track van de 45 km.
Wij hadden ± 300 hm.
Post Reply