Zo 18/12/2011 Moorslede :: 20ste Dwars door Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

aja , vergeten te vragen , hoeveel inschrijvingen waren er (k'denk dat er heel veel droog weer bikers afgevallen zijn :-D :-D :-D )
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Vandaag gestart voor de 42 km. Mooi tochtje maar had niet echt de goeie benen. Gisteren te veel....
Was dan ook blij dat ik de laatste 3 km achter Brede Boskanter (in 't wiel) kon rijden.

Afspuitstand inderdaad maar povertjes (inderdaad Zedelgem kan hier voorbeeld zijn voor alle organisaties.

Persoonlijk betaal ik ook liever iets meer en 2 bevoorradingen op de langste afstand.

Locatie oke, parcour oke, bevoorrading eveneens.

Zaterdag naar Menen

Dank aan de organisatie
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Henkieboy, ik was met QM aan de inschrijving om 8u44. reden: Toen ik met QM wilde vertrekken begon het enorm te hagelen en zijn we dus een met kwartier retard vertrokken. Via PM geef ik je mijn gsm nummer (voor de volgende keer) :wink:
Met QM dus de rit aangevangen maar doordat ik met AVID rij....veel muziek langs alle kanten. Om een lang verhaal kort te maken, we zijn na vele kilometers op de 45 op de baan verdergegaan en ik ben met een totaal van 66 km thuis gekomen.

Chapeau idd voor die kleinen met zijn oranje koersfietske. Op het moment dat ik hem tegenkwam was hij serieus aan het duwen =D> =D> door het slijk.

QM, bedankt voor het gezelschap tijdens de rit en tot een volgende :wink:
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

henkieboy
wel t'was wederzijds ze ge moogt ons als alles mee zit verwachten in klerken

mvg pedro
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik had geen zin om de ganse voormiddag door de hagelbuien te crossen.
Foute keuze achterna gezien #-o . Volgende week herkansing in Menen (za), Wingene (ma) en daarna Assebroek (wo) en afsluiten met Gits op vrijdag. Tof hé : bouwstop =P~ :bounce: =P~
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

filiep72 wrote:Ik had geen zin om de ganse voormiddag door de hagelbuien te crossen.
Foute keuze achterna gezien #-o . Volgende week herkansing in Menen (za), Wingene (ma) en daarna Assebroek (wo) en afsluiten met Gits op vrijdag. Tof hé : bouwstop =P~ :bounce: =P~
buien radar chekken kan wonderen doen hier om 7u ook hagel en sneeuw toen de radar gechekt en zo te zien tegen 8u30 9 u was het weg boven de vlaanders dus maar aangezet dan zodat we tegen 8u30 ter plaatse waren

mvg pedro
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Sorry mannen , ben niet kunnen komen dit jaar :( !
Vanmorgen de kop helemaal dicht inclusief keel dus nie aangezet .
Jammer want lees hier goede reacties , hopelijk beloond met een mooie opkomst !
Volgend jaar hopelijk van de partij zonder snotvalllinge é :oops:

See ya
BART J.M.C.
Mountainbiker

Post by BART J.M.C. »

Vandaag mag de advocaat van de duivel tevreden zijn want met de fiets naar Moorslede gereden en dus geen parking problemen gehad :-D Daarna de 33 km gereden op een parcours dat ondanks het honde-weer van de laatste dagen er nog redelijk bij lag. Het was een goede mix van asfalt met offroad stroken en ook hier en daar een klimmetje. De bevoorrading op de goeie plaats en er was ruim voldoende. Aan de afspuit een beetje in het winterzonnetje moeten wachten maar na zo'n mooie rit vond ik dit niet erg.
Geen après gedaan en recht naar huis gereden :P .
Merci Moorslede ik kom volgende keer graag terug.
nitte de facteur
Mountainbiker

Post by nitte de facteur »

henkieboy wrote:aja , vergeten te vragen , hoeveel inschrijvingen waren er (k'denk dat er heel veel droog weer bikers afgevallen zijn :-D :-D :-D )
henkie boy,

uit goede bron vernomen dat er bijna 500 inschrijvingen waren dit jaar

en nu gaan slapen want "t is morgen vroeg dag voor de facteurs

nitte de facteur
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

filiep72 wrote:Ik had geen zin om de ganse voormiddag door de hagelbuien te crossen.
Wingene , assebroek , gits en de haan staan ook op mijn verlanglijstje (als't nie hagelt :wink: :wink: à
Post Reply