Zo 18/12/2011 Knokke-Heist :: Wacky tt Knokke-Heist

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Na de "sneeuweditie" van vorig jaar nu eens van start gegaan voor de "blubbereditie" van de wacky Racers!!! Blijkbaar kunnen die mannen niet normaal doen, er is altijd een specialleke want toen we wilden starten lag binnen de 5 minuten terug alles wit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onderweg de volle 56 km genoten van een tochtje doorheen de nederlandse polders en kustregio. Hebben genoten van het extra lusje naar Cadzand-Bad alwaar we getrakteerd werden op een heel mooi zeezicht en een lekker................zeebries!!!! De controle's, bepijling, parcours, douches, bike wash, lekkere soep nergens kun je opmerkingen over maken!!!! De doortocht doorheen het Koningsbos(???) vonden we gewoon de max!!! Meer dan 2 km door een bos aan de kust #-o #-o #-o #-o #-o en dan nog wel met enkele zeer pittige beklimmingen #-o #-o #-o , na Moen gisteren en Knokke vandaag kunnen we zeggen dat de winter nu écht van start is gegaan!!!

Wacky's : =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

de dunekeuntjes hebben zich ook geamuseerd. koningsbos is een toppie
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Een heel grote proficiat voor de organisatie. =D> =D> =D> Meer kan je uit deze streek niet halen. Perfecte bepijling (zelfs met het slijk in de ogen de weg gevonden), gevaarlijke oversteek plaatsen met seingevers =D> =D> =D> (wel bijna op een rond punt van mijn sokken gereden door een dame in een 4*4 'le soleil dans mes oogkes' 8-[ )... Prima controles en supervriendelijke mensen. Deze tocht is af !!!
Het geploeter door de weides (met split shit) is niet echt mijn ding maar wel super genoten van het bosje op het einde (zeker van het wacky-stuk - twee keer gedaan) :wink:
Op 4 km van het einde zijn de beentjes leeggelopen en heb me dan nog laten inhalen door een vader met tienjarige zoon (kwestie van dat gastje ook een goed gevoel te geven... :oops: )
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

super gamuseerd, afgewerkte TT, sympathieke wackys
meer moet dat niet zijn op zondag
Signer
Mountainbiker

Post by Signer »

Doemme toch,door ziekte deze helaas moeten afzeggen en zo te lezen was het terug af. =D> =D>
Wacky's next year I'll be back :drunk: :wink:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Mooi ineengestoken, de "goed berijdbaar" was wel eerder een "goed beglijdbaar" :P
Spijtig van de 2 lege benen waarmee ik vertrokken ben, 't was anders wel een leuke rit.
Bosje op het einde was ook leuk, paar technische bergjes en draaien. Volgend jaar terug vd partij en nog eens met de goeie benen dan!
safari rider jerry
Mountainbiker

Post by safari rider jerry »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Zoals verwacht een uitstekende VTT. De talrijk opgekomen deelnemers , gezien de weersomstandigheden s'morgens vroeg , mochten genieten van een mooie rit met af en toe een beetje modder ... :wink: . Het parcours was goed uitgepijlt en overal berijdbaar . Waarschuwingsborden en seingevers stonden op de gepaste plaatsen. De rijk gevulde bevoorradigsplaatsen waren voor sommigen een welgekomen moment van recuperatie . Na 2 vorige edities in de sneeuw mocht iedereen nu eens echt genieten van Jullie parcours met een hoog off-road gehalte. De parcours bouwers verdienen hier een pluim :lol: Als organisator van de Safari Tour weet ik hoeveel werk hier ingestoken is.
De gratis soep nadien was ook zeer lekker :P

De Safari Riders hebben zich alvast allen goed geammuseerd en kijken uit naar Jullie volgende editie ! Hopelijk mogen wij Jullie verwelkomen op onze safari tour 4 .

Als voorzitter van de safari riders zeg ik in naam van alle leden :
PROFICIAT VOOR JULLIE ORGANISATIE EN DANK VOOR DE MOOIE RIT

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Kunnen jullie het bos niet in het begin steken? Tegen da'k daar was zat het lood in de benen (eigen schuld) en kon ik er niet ten volle van genieten :(
canyon
Mountainbiker

Post by canyon »

Geeft er itoevallig niemand een GPS bestand van de rit ?
Jammer genoeg niet kunnen deelnemen gisteren :(
Thx bij voorbaat !!!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

aan deze die de rit achteraf nog eens willen rijden, gelieve er alstublieft rekening mee te houden dat de 2 bossen op het einde verboden gebied zijn voor de fietser!!! Enkel een 1-malige passage per jaar wordt met heel veel moeite toegestaan. Dus als jullie dit nog in onze volgende edities wil houden...
Ook de dijken zijn enkel opengesteld tijdens onze TT.

Bedankt om hier alvast rekening mee te houden =D>
Post Reply