Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

Als je zou weten wie er allemaal verboden middelen gebruikt zou je schrikken denk ik maar iedereen over dezelfde kam scheren zonder bewijzen [-X [-X

Er is zo veel verdacht in het wielrennen he :roll:
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Wat betreft Wellens : Hij rijdt al enkele seizoenen als 4de a5de man, buiten e laatste weken. Hij wou zelfs stoppen met crossen, dus er moest wel degelijk iets zijn. Hij heeft alles laten onderzoeken en nu wint hij. Maar waarom? Nys pech, Stybi nergens te vinden dit seizoen, Pauwels in de modder is geen vliegmachien, Albert net terug... Dan schuif je automatisch door naar betere plaatsen hé.
Om maar te zeggen dat ik nog steeds geloof in een dopingvrije cross, zelfs Nys is voor mij clean. Zoals al aangehaald leeft die 200% voor de cross. Het is niet mijn favoriet, maar heb wel bergen respect voor hem en all andere crossers. Ook die die elke week ploeteren aan het staartje, want ze weten op voorhand dat ze niks kunnen winnen en toch zien ze elke week weer af.

Groeten.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Niet vergeten dat Bartje enkel de laatste 5 weken weken slecht presteerde eh, daarvoor was hij wel goed voor een 4e- 5e plaats op een droog en snel parcour. Iedereen weet dat hij in de modder beter is.

Het is Jammer voor Nys om zo te moeten verliezen maar goed voor de cross dat Bartje nog eens wint. =D>
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

SD2E wrote:derailleurpat was toch niet afgebroken, enkel krom.
dus gewoon rechtwringen, wiel op z'n plaats steken, verder rijden en de eerste materiaalpost binnen ipv. op te geven :roll:
Zijn frame was gebroken, ff rechtwringen zeker :roll:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

***G*** wrote:Als je zou weten wie er allemaal verboden middelen gebruikt zou je schrikken denk ik maar iedereen over dezelfde kam scheren zonder bewijzen [-X [-X

Er is zo veel verdacht in het wielrennen he :roll:
Denk da Bart gewonnen heeft op nen hoop adrenaline, de grote drang om toch een sterke prestatie neer te zetten, en een parcours meer naar zijn tand. Dan nog goed weg zijn en geluk hebben da de eerste in koers wegvalt.
Ik zie hem de eerste weken da niet meer doen maar als Wellensfan mogen wij 1 keer per jaar toch ook wa gelukkig zijn(of niet)
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

We zijn hier toch geen voetbalhooligans die een ander niet kunnen zien winnen zeker??? Ik ben een Albertfan maar als ik een mooie cross heb gezien en een ander wint ben ik evenzeer een gelukkig man.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

SD2E wrote:derailleurpat was toch niet afgebroken, enkel krom.
dus gewoon rechtwringen, wiel op z'n plaats steken, verder rijden en de eerste materiaalpost binnen ipv. op te geven :roll:
nys zal heus wel zoveel van mekaniek kennen dat hij zoiets zelf wel kon bedenken, denk je nu echt dat hij GVA zomaar weggeeft

en lopen ... hij kwan net uit de materiaalpost en in die fase van de wedstrijd had dat geen zin meer

wat Bart betreft 't plaatje klopt wel, goede kine, een beetje peptalk, een moddercross pech nys en minder tegenstand dan in andere wedstrijden. 't zou de eerste en de laatste grote koers kunnen zijn die hij dit jaar wint maar ik gun het hem hij blijft er toch maar voor gaan
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Straks de veldrit in namen,ben benieuwd van Lars Boom & de rest natuurlijk ook.Maar gaat het helaas niet kunnen zien :-?
IkDeSlaapkop
Mountainbiker

Post by IkDeSlaapkop »

De Sven doet het weer! :D
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

sven nys wint, draait ze weer een loer =D> (den auwe is nog niet versleten)
prachtig gereden van Albert maar nys was sterker
En een mooie prestatie van meeuwsen,dat ziet goed uit voor de toekomst van de cross =D>

Wat een cross, i love it =D>
Post Reply