Zwelling rechterteelbal

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
geniusbiker
Mountainbiker

Post by geniusbiker »

tip:
voor het fietsen eens goed van de grond gaan,kan alvast de druk omlaag helpen.

ac-biker.
Jioske
Mountainbiker

Post by Jioske »

Lol ac-biker --> ik dacht dus ook da da daar iets mee kon te maken hebben maar na een paar testen met de vriendin blijkt dit niet het geval te zijn.

Nu ik ga me laten meten bij bullen een van dees en daarna eens zien voor zo een zadel met een gaatje erin. Kan hier iemand mij ene aanbevelen? Maar da zal wel voor ieder persoon anders zijn zeker.

Nog iemand een andere oplossing dan sex voor het fietsen, positie op de fiets en een nieuw zadel?

Alvast bedankt voor de reacties!
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Jioske wrote:Nu ik ga me laten meten bij bullen een van dees
Kan je eens laten weten hoe dat dat gegaan is en of je er algemeen gezien aangenamer en/of beter door gaat rijden? Thx.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Zorgen voor een passende koersbroek.
Spel tegen de buik, ballen omhoog. :wink:
Jioske
Mountainbiker

Post by Jioske »

@ nothing 's impossible , das misschien ook een oplossing want ik mtb altijd met een gewone korte sport broek... waar dus alles los in hangt te flapperen :lol:

Ik vond da altijd voor janette zo een broekske maar der zal misschien toch wel wat over nagedacht zijn en het zal niet voor nix zijn dat iedereen da aan heeft? :roll:
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

Jioske wrote:Ik vond da altijd voor janette zo een broekske
:wink: ballen heeft em wel hé, letterlijk en figuurlijk :wink:
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Jioske wrote:@ nothing 's impossible , das misschien ook een oplossing want ik mtb altijd met een gewone korte sport broek... waar dus alles los in hangt te flapperen :lol:

Ik vond da altijd voor janette zo een broekske maar der zal misschien toch wel wat over nagedacht zijn en het zal niet voor nix zijn dat iedereen da aan heeft? :roll:
Een koersbroek met goede zeem zal dag en nacht verschil zijn. Zonder zeem zie ik mij ook niet 2 uur door de bossen botteren.

Ofwel pak je een strakke koersbroek met zeem. (vind ik persoonlijk wel mooi staan)

Ofwel pak je een losse short met zeem als je toch niet zo graag zulk strak pakje aandoet.
GL1500
Mountainbiker

Post by GL1500 »

das misschien ook een oplossing want ik mtb altijd met een gewone korte sport broek... waar dus alles los in hangt te flapperen
#-o
Misschien da uwe rechterbal dan tussen de achterste rem gesukkelt is ? :drunk:
Ik vond da altijd voor janette zo een broekske maar der zal misschien toch wel wat over nagedacht zijn en het zal niet voor nix zijn dat iedereen da aan heeft?
Ik zou er nog nie aan denken om zonder koersbroek te gaan fietsen. Als ik een testrit doe met mijne velo (na een herstelling of zo) is dat in een jeansbroek en da vindt ik voor gene meter rijden. Zien da ge rap een koersbroek hebt!!

Greetz,
Danny.
Jentek
Mountainbiker

Post by Jentek »

GL1500 wrote:
das misschien ook een oplossing want ik mtb altijd met een gewone korte sport broek... waar dus alles los in hangt te flapperen
#-o
Misschien da uwe rechterbal dan tussen de achterste rem gesukkelt is ? :drunk:
Ik vond da altijd voor janette zo een broekske maar der zal misschien toch wel wat over nagedacht zijn en het zal niet voor nix zijn dat iedereen da aan heeft?
Ik zou er nog nie aan denken om zonder koersbroek te gaan fietsen. Als ik een testrit doe met mijne velo (na een herstelling of zo) is dat in een jeansbroek en da vindt ik voor gene meter rijden. Zien da ge rap een koersbroek hebt!!

Greetz,
Danny.
idd ben ook es wa gaan fietsen zonder koersbroek, ik was blij dat ik terug thuis was. Koersbroek heeft echt wel z'n nut.
mario
Mountainbiker

Post by mario »

En de ene koersbroek is ook de andere niet hoor... Ik heb een short met zeem van decathlon, een lange winterbroek van decathlon en een volledige zomerset van specialized. Awel die zeem van in die specialized (body geometry) zit stukken beter dan die decathlons. Die winterbroek is nog te doen, maar die short heb ik waarschijnlijk nog geen 3 keer aan gedaan.
Voor deze winter zal ik me waarschijnlijk ook weer een specialized broek kopen.
In den beginnen dacht ik zeem is zeem...maar daar zit immens veel verschil in!!

Kies dus niet gelijk wat!!!
Post Reply