Zo 18/12/2011 Knokke-Heist :: Wacky tt Knokke-Heist
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
de strandracer
- Mountainbiker
Post by de strandracer »
Alle pijltjes en borden staan er , deze middag heeft een wacky een testrit gereden zonder problemen . Op de dijken geen opgewaaid zand , geen grote plassen op de velden en wegels ... derde keer goeie keer .Tot morgen bikers !!!
- Wacky Racer Bontempi
- Mountainbiker
Post by Wacky Racer Bontempi »
De splitsing tussen 42 of 55km is na 30 kmThomas Vdw wrote:Vraagsje: de splitsing tussen de middelgrote en de grote toer volgt die snel in het begin of pas op het einde?
Voila si, gekuist en gekamd terug van de Wacky Racers.
Wit vind je steeds in de omgeving van Westkapelle ook dit jaar, niet zo erg als de jaren voordien maar toch. De expresweg lag mooi wit bij het naar de inschrijving rijden en bij mij lag het koninginnebos ook wit. Fotograaf van dienst in dit bos, ik verwacht het tevoet gezette geertje in m'n privébus
De tocht zelf was hard door de wind, hagelbuien,.... maar toch genoten van de tocht. Bepijling was een voorbeeld, de zoneborden met sterren is mooi, zo weet je wat je te wachten staat. Alles was picco bello, hopelijk kunnen we volgend jaar eens rijden in normale omstandigheden.
Jammer voor m'n broer dat hij net na de bevoorrading aan de 5sterren zone van 2200m aan het Hazegras onherstelbare pech had
Ikzelf heb dan maar de rest in m'n eentje afgelegd.
Aan alle Wacky's tot volgend jaar
Met dank
geertje
21 januari 2012 17deDamse Smokkeltocht in Moerkerke St Ritatrappers
Wit vind je steeds in de omgeving van Westkapelle ook dit jaar, niet zo erg als de jaren voordien maar toch. De expresweg lag mooi wit bij het naar de inschrijving rijden en bij mij lag het koninginnebos ook wit. Fotograaf van dienst in dit bos, ik verwacht het tevoet gezette geertje in m'n privébus
De tocht zelf was hard door de wind, hagelbuien,.... maar toch genoten van de tocht. Bepijling was een voorbeeld, de zoneborden met sterren is mooi, zo weet je wat je te wachten staat. Alles was picco bello, hopelijk kunnen we volgend jaar eens rijden in normale omstandigheden.
Jammer voor m'n broer dat hij net na de bevoorrading aan de 5sterren zone van 2200m aan het Hazegras onherstelbare pech had
Aan alle Wacky's tot volgend jaar
Met dank
geertje
21 januari 2012 17deDamse Smokkeltocht in Moerkerke St Ritatrappers
- Pro-bikertje
- Mountainbiker
SUPER
Post by Pro-bikertje »
Beste Wacky's,
Het was weeral e super ritje, met een goede organisatie.PROFICIAT=D> .
Al hebben de weergoden het andermaal weer wreed lastig gemaakt.
tot volgend jaar,
De Pro-Bikers uit Dudzele.
Het was weeral e super ritje, met een goede organisatie.PROFICIAT=D> .
Al hebben de weergoden het andermaal weer wreed lastig gemaakt.
tot volgend jaar,
De Pro-Bikers uit Dudzele.
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Post by breydelzoon k »
zo, mooi gewassen in de warme douches nu terug thuis
We genoten van de lekkere soep en van nog iets …een dorstlesser.
een drietal breydelzonen en een tweetal dochters hebben genoten van het nog wel berijdbare parcours na de vele regen van deze week .
proficiat aan de organisators voor het vele werk in barre weersomstandigheden die jullie deden deze week .
de bepijling de bevoorradingen de bordjes met info alles was top (zeer lekkere fransenpanne en rijst taartjes had graag geweten van welke bakker ben vergeten te kijken op de broodzak die er bijlag ).
een vermoeide maar tevreden breydelzoon wenst volgend jaar er terug bij te zijn op een iets drogere editie .
We genoten van de lekkere soep en van nog iets …een dorstlesser.
een drietal breydelzonen en een tweetal dochters hebben genoten van het nog wel berijdbare parcours na de vele regen van deze week .
proficiat aan de organisators voor het vele werk in barre weersomstandigheden die jullie deden deze week .
de bepijling de bevoorradingen de bordjes met info alles was top (zeer lekkere fransenpanne en rijst taartjes had graag geweten van welke bakker ben vergeten te kijken op de broodzak die er bijlag ).
een vermoeide maar tevreden breydelzoon wenst volgend jaar er terug bij te zijn op een iets drogere editie .
Inderdaad , nen chapeau voor dit prachtig maar toch wel lastige parcours.
was mijn eerste deelname en heb voor 100% de 55km afgestampd ( ja , ook alle dijken.......) , zelfs het technische wacky-stuk in het koningsbos ( ongewoon , crimineel prachtig !!!!), moe maar zeeeer tevreden .
avs : 19.3. leek mij nie zo snel maar achteraf terugblikkend op de zwaarte van de rit toch best tevreden van mezelf !
bedankt voor jullie moeite en de lekkere warme douches en warme lekkere soep.
was mijn eerste deelname en heb voor 100% de 55km afgestampd ( ja , ook alle dijken.......) , zelfs het technische wacky-stuk in het koningsbos ( ongewoon , crimineel prachtig !!!!), moe maar zeeeer tevreden .
avs : 19.3. leek mij nie zo snel maar achteraf terugblikkend op de zwaarte van de rit toch best tevreden van mezelf !
bedankt voor jullie moeite en de lekkere warme douches en warme lekkere soep.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
vandaag ook genoten van mijn eerste deelname
Er waren enkele stevige stroken maar al bij al goed door geworsteld
Volgend jaar ben ik en de deelgenomen choufkes zeker terug van de partij
Wackys jullie zijn een toffe bende
alles was top...
Er waren enkele stevige stroken maar al bij al goed door geworsteld
Volgend jaar ben ik en de deelgenomen choufkes zeker terug van de partij
Wackys jullie zijn een toffe bende
Alhoewel ik geen fan ben van de vlaktes en modder, me toch goed geamuseerd vandaag, met af en toe een duik in het slijk erbij. Maar het is meestal zacht vallen in de modder. Zwaarste modderstroken zaten in het eerste deel.
Onderweg naar knokke en terug naar huis kregen we de volle laag over ons heen. Maar de hele rit zelf onder een (voor mij) aangenaam winterzonnetje kunnen rijden. Organisatie was top, en aangezien mijn compagnons iets minder in vorm zijn, ook weinig afgezien. Nadeel van in de achterhoede te zitten is dat alles compleet kapotgereden is. De sterrenbordjes zijn een leuke extra.
Wackybosje was voor mij het toppunt van de rit. Onverwacht toch enkele pittige kuitenbijters voor de kiezen.
Soep achteraf was ook heerlijk.
Onderweg naar knokke en terug naar huis kregen we de volle laag over ons heen. Maar de hele rit zelf onder een (voor mij) aangenaam winterzonnetje kunnen rijden. Organisatie was top, en aangezien mijn compagnons iets minder in vorm zijn, ook weinig afgezien. Nadeel van in de achterhoede te zitten is dat alles compleet kapotgereden is. De sterrenbordjes zijn een leuke extra.
Wackybosje was voor mij het toppunt van de rit. Onverwacht toch enkele pittige kuitenbijters voor de kiezen.
Soep achteraf was ook heerlijk.
Last edited by 5peedy on Sun 18 Dec 2011 19:30, edited 1 time in total.