Zo 18/12/2011 Moorslede :: 20ste Dwars door Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

blackie wrote:Filip, kom gerust tot hier als je met de velo naar moorslede gaat. Ik rij via menen naar moorslede. Ik vertrek hier om 7u40.
Anders wachten in Moorsled ehé, dat we allen samen de moddeer bestrijden. En ze geven regen uit....en de heulebeek staat onder water :lol: :lol:
Vroeger nog in de zwemclub geweest dus zal ik voorlopig nog mijn zwemvliezen thuis laten #-o

:lol: :lol:
Ok. Tot morgen 8.30.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

zal ook proberen daar te geraken tegen 8u30
den marginalen
Mountainbiker

Post by den marginalen »

kust mien kloten
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

Met drie aan de inschrijving,(na lang zoeken toch gevonden maar dat is wel de schuld van ons of van de gps),prima tocht, op de 33 was het overal te doen om niet te moeten van de fiets te komen,enkel van ons toch een minpuntje en dat was de afspuitstand voor de fietsen misschien eens de raad vragen aan de mannen van Zedelgem bedankt voor het inrichten en tot volgend jaar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Plezant voormiddagje gehad daar in Moorslede. Offroad passages heel goed te doen, 2 keer te voet. Wetende dat ik op BP XTRAC aan het bollen was, valt dat heel goed mee. Ondanks het pokkeweer van de voorbije uren, met een deugddoend winterzonnetje kunnen crossen. Weinig druk ad afspuitstand = minpuntje.
Duboisbiking
Mountainbiker

Post by Duboisbiking »

Goe berijbaar met enkele gladde stroken, zeker die tegen grote baan zonnebeke moorslede. De klimmetjes erbij maakten het een mooie zware tocht van. Alles was goed hier. Tot de volgende.
Http://www.facebook.com/mountainbikesport
pedro koi
Mountainbiker

Post by pedro koi »

vandaag hier ook start
t'was lekker gezellig maar e toch ne keer of 4 de pous achter gedaan met als result toch wat vettige mose in mijne mond

we hebben de 33 gereden en er zaten toch wel hele lastige stukskes in naar mijn gevoel (e ton ook gene top conditie en mijne behendigheid kan kook nog wel wat bij schaven)

de bevoorrading was heel goed ruim voldoende

enkel min punt was de afspuit
e ton maar de bike zo mee genomen naar huis wand was er een 30min wachten wand het hing niet vooruit met dat pis straaltje die eruit kwam

voor de reste chapaue aan de organisatie

ook chapaeu aan die 2 kleen mannen de ene was verzeker geen 7jaar de andere was ne coureur miniem vermoed ik

mvg pedro
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

wij hebben ons hier vanmorgend ook eens komen amuseren, na lang aandringen van junior heb ik hem klikpedalen cadeau gedaan en die wilde hij vandaag uiteraard eens testen :lol:

slechts 2x gevallen waarvan 1x de valpartij die iedereen denk ik meemaakt den eerste keer (stilstaan en omvallen) :lol: #-o #-o #-o

ons goed geamuseerd, tmanneke rijd dus graag door de modder, paar keer moeten afstappen dat wel maar dat kon de pret niet bederven.

ergens blijkbaar een stukske ingekort want wij zijn aangekomen na 16km ipv 23 (geen bevoorrading tegengekomen dus weet niet of er een was op deze afstand) aan een gezapige 13/u avg (ni slecht voor ne 6jarige)
:wink: :wink:

Moorslede bedankt en tot de volgende :wink:
PARKOERSBOUWER
Mountainbiker

Post by PARKOERSBOUWER »

Er was 1 bevoorrading dit voor alle afstanden
Bedankt voor alle deelnemers we zijn zeer tevreden
en tot volgend jaar :-D
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

vanmorgen kwart voor acht met het fietske vertrokken uit klerken om kop 8u30 aan de sporthal aan te komen . eerst goe rond gekeken of ik filip en blackie nie zag staan en mij dan vlug ingeschreven. Nog een minuutje of vijf buiten gewacht maar nog steeds niemand gezien en dan maar besloten om alleen te vertrekken :cry: :cry: :cry: .
Ondanks de overvloedige regen van de afgelopen dagen vond ik het parcours toch nog goed berijdbaar , natuurlijk was het op sommige plaatsen stoempen om vooruit te geraken maar toch nergens moeten afstappen en wandelen. De bevoorrading was ook dik in orde en het weer was prachtig om te biken , zo prachtig dat ik wegens de laagstaande zon soms blindelings aan het rijden was (zonnebril vergeten ) :-? :-? en zelfs één keer misreden wegens het niet opmerken van een pijltje .
De afspuitstand was inderdaad redelijk drukloos.
Op den apres nog een babbeltje gedaan met bakkertje en co en zo ook pedro koi leren kennen (aangename kennismaking) om dan rustig terug te keren naar hometown klerken , alhoewel , 20 km wind op de neus en nog veel bergop erbij + de 65 die ik reeds afgelegd had zorgden ervoor dat ik de laatste 2km (bergop)nog amper aan 15km/uur fietste .
terug ne mooie zondagvoormiddag gehad dankzij de noeste arbeid van de mannen en vrouwen van moorslede =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply