Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

Heb anders ook wel mijn twijfels over wellens zijn wederopstanding :roll:

Rijd al een paar seizoenen niet meer zoals hij vandaag over de modder "zweefde" straks word hij nog wereldkampioen #-o

En dat pauwels vandaag zwaar ontgoochelde is dikke zever vind ik, hij word 4de op 1 minuut is dat dan zo slecht.... 22 punten voorsprong op de 2de in het gva klassement 8)
gbv
Mountainbiker

Post by gbv »

had nys geen brokken gereden, bleef er vrijwel niets meer van zijn voorsprong over. bovendien had hij dan wss op meer dan 1minuut geeindigd. neemt niet weg dat in dat geval 5e worden niet slecht is. alhoewel je toch met zijn vorm rob peeters moet trachten voor te blijven.

wat betreft wellens. hij wordt sinds een dikke week onder handen genomen door luc van den broeck (nog moeten verschijnen voor de rechtbank samen met peter van santvliet e.a. in een vermeende dopingzaak). tevens een van de mensen van concap (dave bruylandts) en indien je nog meer info wilt moet je maar eens op het forum van wielertoerist in het topic van bart wellens gaan lezen, daar is het feest :lol: :wink:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

Nys heeft 2 maand zitten zagen om modder en als het dan zover is kan zijn materiaal het nie aan.
Da Bart Wellens nie over de pech van Nys praat klopt nie want hij verwijst ernaar in zijn intervieuw na de wedstrijd( maar voor de Nys fans niet genoeg zeker)
Nys zelf spreekt ook zo goed als nooit over de pech van anderen("ha ja ,das cross zekers")

En waarom er hier direct met (verdoken) dopingtermen wordt gegooid is mij ook een raadsel.
Last edited by alexi on Sun 18 Dec 2011 01:13, edited 1 time in total.
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

el gordo wrote:Maar wat me wel stoort, is dat Bartje geen woord rept over de pech van Nys en dat hij op die manier nog heeft kunnen winnen.
http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrenn ... GvA_essen#

Op +/- 25 seconden van Wellens zijn reactie ...

Ik kon het spoor van Nys nie echt houwen maar ik verloor ook nie heel veel en in ene keer stond die daar.
Dan gaat er iets door u lijf van " en nu ikke geen stukken rijden, en nu ikke geen stukken rijden, overal voorzichtig zijn ..."

Modder in uw oren? :wink:
wihameke
Mountainbiker

Post by wihameke »

alexi wrote: En waarom er hier direct met (verdoken) dopingtermen wordt gegooid is mij ook een raadsel.
Ik mag mij daar toch vragen bij stellen of niet?

Floyd Landis heeft dat ook eens gedaan 1 dag niks maar dan ook niks en de dag erna iedereen uit de wielen rijden na een uurtje.... Had toen ook al een vreemd gevoel. Zelfs Wuyt zei toen tijdens de uitzending "als dit maar geen naar nasmaakje gaat krijgen over een paar maanden" het vervolg kent iedereen. en zo zijn er nog heel veel gevallen.

Ben echt benieuwd naar morgen :bounce:
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

wihameke wrote:
alexi wrote: En waarom er hier direct met (verdoken) dopingtermen wordt gegooid is mij ook een raadsel.

Floyd Landis heeft dat ook eens gedaan 1 dag niks maar dan ook niks en de dag erna iedereen uit de wielen rijden na een uurtje.... Had toen ook al een vreemd gevoel. Zelfs Wuyt zei toen tijdens de uitzending "als dit maar geen naar nasmaakje gaat krijgen over een paar maanden" het vervolg kent iedereen. en zo zijn er nog heel veel gevallen.

bij nen oude man van 36 die nog ieder jaar de jongere en sterkere gastjes verslaat, daar stel ik mij al jaaaren vragen bij hoor. :roll:
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

alexi wrote:
wihameke wrote:

bij nen oude man van 36 die nog ieder jaar de jongere en sterkere gastjes verslaat, daar stel ik mij al jaaaren vragen bij hoor. :roll:
Maar die leeft wel als een pater voor zijn sport,elke dag vroeg in zen bed,nooit iets van alkoholische dranken en als hij een frietje eet is het groot nieuws in het land alsof het een onherstelbare ramp is dat zijn lichaam onverzadigde vetten opneemt. En dan zwijgen we nog van de uren die hij op zen fiets verslijt. Ik denk dat we gerust kunnen zeggen dat hij een voorbeeld prof is....

Ik wil de gegevens van wat hij voor zen sport allemaal doet en laat wel eens naast die van die jongeren houden... :roll:
***G***
Mountainbiker

Post by ***G*** »

De overwinning van wellens direkt met doping associeren vind ik wel wat kort door de bocht hoor [-X

Dan kunnen we in die gedachten gang zeggen dat pauwels dit jaar ook de goede veearts is tegen gekomen...

Als we zo gaan beginnen blijven er op den duur niet veel renners meer over he jongens. [-X
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

***G*** wrote:De overwinning van wellens direkt met doping associeren vind ik wel wat kort door de bocht hoor [-X

Dan kunnen we in die gedachten gang zeggen dat pauwels dit jaar ook de goede veearts is tegen gekomen...

Als we zo gaan beginnen blijven er op den duur niet veel renners meer over he jongens. [-X
Bwa... Wellens zal goei pillekes gevonden hebben zeker en die van Pauwels zullen uitgewerkt zijn 8) ...

Vind het toch raar dat Wellens nu ineens als eerste over de lijn gaat ze!
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

svennus wrote:
***G*** wrote:De overwinning van wellens direkt met doping associeren vind ik wel wat kort door de bocht hoor [-X

Bwa... Wellens zal goei pillekes gevonden hebben zeker en die van Pauwels zullen uitgewerkt zijn 8) ...

Vind het toch raar dat Wellens nu ineens als eerste over de lijn gaat ze![/quote
]en Nys pakt al hel zijn carierre en Philip Gilbert pakt ook en cancelara rijd me een brommerke en Contador doet het op besmette steak.
So what, pracht prestatie van Bart, het is zijn verdienste dat hij toen Nys pech kreeg nog steeds dicht bij hem reed.
Bravo bart.
En vandaag Larske terug, die zou elke cross moeten rijden, kun je dat voorstellen, crossen MET Albert, Stybie, Pauwels, Nys, de 2 Bartjes, en dan die keigoeie Lars, om je vingers af te likken.
Post Reply