kvbiker wrote:Strijk.:bert:. wrote:Met al die hoge bergen hier in Vlaanderen, kun je maar beter op voorhand weten hoeveel hoogtemeters je gaat maken. Kwestie van te weten hoeveel eten en drinken en of je een reddingsdeken moet meenemen. Je zal maar stranden op 100m hoog en nietmeer beneden geraken
Normaal gezien ook aanwezig. Hopelijk gaat het lukken zonder op voorhand alle details te kennen
Zo 18/12/2011 Aarschot :: Kersttoertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik ben toevallig een groot licht. Heb dus nog wat op overschot. Hoe wil je dat geleverd zien?Josse15 wrote:Ik had toch graag licht gehad...
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
terug van het afpijlen
laatste update: ik heb zelf de laatste 8 km gedaan ,de bosberg in langdorp,en ik moet eerlijk zijn die ligt er voortreffelijk bij(het heeft hier vandaag maar 5 minuten geregend iets voor 12u00
van mijn maten die de rest hebben afgepijld is het nieuws ook possitief,hier en daar wel wat plassen maar het zal geen ploeteren worden,al kunt ge niet verwachten dat ge proper gaat binnenkomen maar het is overal vlot te rijden
laatste update: ik heb zelf de laatste 8 km gedaan ,de bosberg in langdorp,en ik moet eerlijk zijn die ligt er voortreffelijk bij(het heeft hier vandaag maar 5 minuten geregend iets voor 12u00
van mijn maten die de rest hebben afgepijld is het nieuws ook possitief,hier en daar wel wat plassen maar het zal geen ploeteren worden,al kunt ge niet verwachten dat ge proper gaat binnenkomen maar het is overal vlot te rijden
Als je goed leest staat er "inschrijving van 8.00u tot 10.30u" en niet dat je moet vertrekken om 8u. Als je nu weet dat het om 8.30u toch al klaar is dan heb je ook snel uitgerekend dat er nog 2 uren overblijven om te vertrekken met volle daglicht.Josse15 wrote:Tja, er is nog een verschil tussen een groot licht hebben en een groot licht zijn.![]()
Fietsverlichting heb ik hier ook, maar onverhard verkies ik nog steeds daglicht...
Overal berijdbaar? Dat zullen we morgen wel zien wanneer er al 100 bikers gepasseerd zijn. Ook voor mij de eerste modderdoop dit jaar en dan wel nog op mijne verjaardag. Mezelf al getrakteerd op nen nieuwe auto, en dus gene nieuwe bike. En morgen na het biken nen goeie trappist of DUVEL. tot morgen mannen.