wat was dat voor iets ??? derailleurpat afgebroken en wiel eruit dacht ikdevil biker wrote:ja nys opgegeven met materiaalpech
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
sven heeft dit nodig: een single speedd titanium die carbon met derrie is te licht voor emLevius wrote:Blijkbaar derailleur geblokkeerd en zo pat scheefgetrokken.Wowtre wrote:wat was dat voor iets ??? derailleurpat afgebroken en wiel eruit dacht ikdevil biker wrote:ja nys opgegeven met materiaalpech
misschien nog ne rohloff, discbrakes en notubes banden en dan kan hij eindelijk pechvrij rijden

-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Hij zal dan wel eerst de ketting wat moeten opspannen of ze ligt er na 500 meter af 
Sven Nys leek goed op weg om als winnaar uit het Essense slijk te komen en zo een kans te behouden op een negende eindzege in de Gazet van Antwerpen Trofee, maar in de voorlaatste ronde sloeg het noodlot toe met een afgebroken derailleurpat. "In eerste instantie wist ik niet wat er precies was gebeurd. Achteraf bleek dat een steentje in mijn derailleur was beland waardoor de pat was afgebroken", verklaarde Nys, die meteen uit de wedstrijd stapte.
http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... meer.dhtml
Dat weten we dan ook weer.
http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... meer.dhtml
Dat weten we dan ook weer.
-
el gordo
- Mountainbiker
Ik wist niet dat Bart nog koerste, maar soit, goed gereden en an sich heeft hij de overwinning niet gestolen vandaag.
Maar wat me wel stoort, is dat Bartje geen woord rept over de pech van Nys en dat hij op die manier nog heeft kunnen winnen. Want desondanks dat Bart verschillende rondes continu op 6s reed van Nys, begon Wellens vanaf de voorlaatste ronde wel terrein prijs te geven.
De koers is gereden; Nys ziet een klassement aan zijn neus voorbij gaan.
Nu zien dat
1. Pauwels ook in de modder uit de voeten kan na zijn "relatieve" off-day vandaag.
2. Wellens bevestigt
Maar wat me wel stoort, is dat Bartje geen woord rept over de pech van Nys en dat hij op die manier nog heeft kunnen winnen. Want desondanks dat Bart verschillende rondes continu op 6s reed van Nys, begon Wellens vanaf de voorlaatste ronde wel terrein prijs te geven.
De koers is gereden; Nys ziet een klassement aan zijn neus voorbij gaan.
Nu zien dat
1. Pauwels ook in de modder uit de voeten kan na zijn "relatieve" off-day vandaag.
2. Wellens bevestigt