Za 17/12/2011 Moen :: 13E SteenbakkersVTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Hallokes,

Casper calling !
De tocht gaat dus zeker door !!
Over de staat van het parcours ken ik niet vel zeggen, maar dat het nat is da's zekers !
En ja , de parcoursman Berre is al geheel de week bezig in dit hondeweer om alles in orde te doen, zelfs deze namiddag heeft hij nog omgewaaide bomen gaan verzagen !!!!!! en het pacours zoveel mogelijk vrij te maken!
De zaal is bijna klaar, alles is bijna OK, we verwachten de echte vissen !!
En na de rit kan je een lekkere warme douche nemen, en nen bleken achteraf !

Mij zal je ws in de zaal ergens vinden, of aan de bevoorrading !

Wij houden er in ieder geval de goeie moed in, :-D

Casper :-D
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

hoi

ik heb dus deze namiddag de laatste verkenging gedaan voor dat iedereen kan komen vlammen en genieten van een mooi glooiend parcour in en rond moen .er is inderdaad veel water gevallen dus een droog parcour kan jullie niet aanbieden. maar eindelijk valt nog goed mee de stukken van de bloso route hier in de streek zijn nog altijd vlot bereidbaar omdat er stenen ligggen .wat je wel soms heb is dat er wat water na beneden stroomt maar dan neem je de midden van het pad of de andere kant . in bellegem bos hebben we wegens de weeromstandeheden het geplande pacourtje beetje aangepast.
ook daar ben vlot overal kunnen doorrijden .heb de 47 km afgelegd en nooit een voet op de grond moeten zetten .
dus morgen iedereen op post echt ploeteren ga nog niet moeten doen en regen word er ook niet meer voorspelt volgens www.windguru.com
greetz afdalerke
fredericdavid
Mountainbiker

Post by fredericdavid »

Ben zonet de organisatoren in Moen een hart onder de riem gaan steken (en wat flyertjes/affiches gaan afgeven).
Een glimlach, pintje en leuke babbel kreeg ik er zo bij.

Als het morgen te slecht is, ga ik me gewoon inschrijven en een boterhammeke met gehakt ophalen. Verdienen ze gewoon.

Succes, Steenbakkers!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Start hier morgenochtend ook. Probeer nog een aantal Grysperre's mee te krijgen maar vrees er een beetje voor #-o #-o #-o
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

We zullen ook starten morgenochtend.
Nu gaan we zien wie de echte mannen zijn hé.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Turfke wrote:Start hier morgenochtend ook. Probeer nog een aantal Grysperre's mee te krijgen maar vrees er een beetje voor #-o #-o #-o
Straffe gast gij #-o :lol: :lol:
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Present om 8uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

blackie wrote:
Turfke wrote:Start hier morgenochtend ook. Probeer nog een aantal Grysperre's mee te krijgen maar vrees er een beetje voor #-o #-o #-o
Straffe gast gij #-o :lol: :lol:
Ewel, gij nie ? Chouffekes drinken ja, maar gezellig fietsen in de mooze :roll: :roll:
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Hallokes,

Casper calling,

Laatste update : zoals afdalerke al zij is het mede door de vele regen eigenlijk redelijk te doen, nat tot op het bot zijt ge zeker, maar dikke blubber en vastlopen in de modder zit er zeker niet in !
Zorg voor goede aangepaste kledij en ge krijgt een pittig tocht en een lekkere warme douche, gratis boterham, .....

Tot morgen

Casper !
sergo
Mountainbiker

Post by sergo »

Zullen ook present zijn, de delegatie zal wel niet te groot zijn denk ik

7 januari "6de Brigidatocht"
KWB Oostnieuwkerke
Post Reply