Za 17/12/2011 Moen :: 13E SteenbakkersVTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pietermobiel
- Mountainbiker
Post by pietermobiel »
't zal ploeteren worden zekers? Maar er zijn goeie douches in Moen, zowel voor de fiets als voor de man (vrouw)!
-
Wittentakker
- Mountainbiker
Post by Wittentakker »
zaterdag even de vlaamse ardennen verlaten en voor 't eerst in moen. na al dat goeds te hebben gezien kan geen pokkeweer mij tegenhouden om daar te rijden. kijk er naar uit !!!

moet eerlijk bekennen... ik weet het nog niet of ik afkom.. vanavond nog bezoek en zal misschien wel beetje laat en vochtig worden ( maar niet van de regen)
Vorige jaren steeds van de partij en vorig jaar de nieuwe olympische discipline aan de lijve mogen ondervinden : Kunstschaatsen met fiets.
Denk dat het dit jaar zal worden : mountainbiken met zwemvliezen.
Veel succes
Vorige jaren steeds van de partij en vorig jaar de nieuwe olympische discipline aan de lijve mogen ondervinden : Kunstschaatsen met fiets.
Denk dat het dit jaar zal worden : mountainbiken met zwemvliezen.
Veel succes
- den marginalen
- Mountainbiker
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Momenteel zijn ze bezig met het klaarzetten van de zaal, dus wellicht pas vanavond pas antwoord over het parcours. Vanop afstand en niet in Moen-omgeving verblijvende kan ik wel al meegeven dat het parcours uiteraard zwaarder zal liggen dan we de voorbije weken gewoon waren. Iedereen beseft dat wel.
De streek is hier licht glooiend wat voor enige zwaarte zorgt. De offroad is over het algemeen zelfs bij nat weer best te doen. De meeste stroken hebben een hardere ondergrond en enkel de toplaag zal dus voor de nodige modder zorgen. Er kan hier en daar wel een stuk inzitten dat zwaarder zal liggen dan de rest, maar dat is winterbiken hé.
Het stuk dat Zanneis hier voordien al eens vernoemde zal sowieso in keuze zitten (voor zij die niet graag natte voeten hebben, kies maar gemakkelijk).
Voor Bellegem-bos is het de reactie van de verkenner van deze middag afwachten, maar het bos kennende, kan ik maar een tip geven : Ken u zelf! Verwacht niet dat je vlot technisch door dit bos geraakt met dit weer!
Verder kan ik enkel maar melden dat ze voor morgen toch beter weer uitgeven dan de voorbije dagen en hopelijk ook droog weer! De 'echte' bikers zullen zich wel niet laten afschrikken door de eerste modder van het seizoen.
En graag ook nog een oproep van de mensen die zaterdagavond de zaal mogen opkuisen : Er zijn douches en kleedkamers. Het is nog zo aangenaam om de après met droge kleren te kunnen beginnen in plaats van die natte bezwete en vol modder hangende wielertenue. Met de feestdagen in het zicht is een snotvalling te vermijden. En denk eraan, na u zijn er nog die graag op een propere stoel willen zitten...
De streek is hier licht glooiend wat voor enige zwaarte zorgt. De offroad is over het algemeen zelfs bij nat weer best te doen. De meeste stroken hebben een hardere ondergrond en enkel de toplaag zal dus voor de nodige modder zorgen. Er kan hier en daar wel een stuk inzitten dat zwaarder zal liggen dan de rest, maar dat is winterbiken hé.
Het stuk dat Zanneis hier voordien al eens vernoemde zal sowieso in keuze zitten (voor zij die niet graag natte voeten hebben, kies maar gemakkelijk).
Voor Bellegem-bos is het de reactie van de verkenner van deze middag afwachten, maar het bos kennende, kan ik maar een tip geven : Ken u zelf! Verwacht niet dat je vlot technisch door dit bos geraakt met dit weer!
Verder kan ik enkel maar melden dat ze voor morgen toch beter weer uitgeven dan de voorbije dagen en hopelijk ook droog weer! De 'echte' bikers zullen zich wel niet laten afschrikken door de eerste modder van het seizoen.
En graag ook nog een oproep van de mensen die zaterdagavond de zaal mogen opkuisen : Er zijn douches en kleedkamers. Het is nog zo aangenaam om de après met droge kleren te kunnen beginnen in plaats van die natte bezwete en vol modder hangende wielertenue. Met de feestdagen in het zicht is een snotvalling te vermijden. En denk eraan, na u zijn er nog die graag op een propere stoel willen zitten...
succes mannen en inderdaad een dikke chapeau voor alle medewerkers met zo'n hondeweer...........
Alle geluk hebben we gehad verleden week in Lendelede,jullie verdienen dat toch ook wel eens.
Zou ook nog eens "oversteken"nu ik de tijd heb,maar zie het niet echt zitten
Nogmaals alle succes en hopelijk een beetje droog weer
grtz
Stafke
Alle geluk hebben we gehad verleden week in Lendelede,jullie verdienen dat toch ook wel eens.
Zou ook nog eens "oversteken"nu ik de tijd heb,maar zie het niet echt zitten
Nogmaals alle succes en hopelijk een beetje droog weer
grtz
Stafke