na onze succesvolle tocht in Zarren, zullen de Zarrenboys ook hier aanwezig zijn op deze mooie tocht.
hopelijk blijf ik na 20 meter niet weer steken in 50 cm sneeuw zoals de laatste 2 jaar.
Zo 18/12/2011 Moorslede :: 20ste Dwars door Moorslede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- PARKOERSBOUWER
- Mountainbiker
Post by PARKOERSBOUWER »
Ter info
Al wie Moorslede wil bereiken via Zonnebeke (rond punt broodseinde)
gaat best via Passendale naar Moorslede daar er wegenwerken zijn in de Iepersestraat of volg pijlen vtt
gaat best via Passendale naar Moorslede daar er wegenwerken zijn in de Iepersestraat of volg pijlen vtt
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Met de fiets vanuit Dadizele zalt ook wel lukken zeker?PARKOERSBOUWER wrote:Ter info
- santaromita
- Mountainbiker
Post by santaromita »
ben zondag aanwezig , kom met de fiets maar is de grote nu 45 of 54 km . hoe is het met het parkoer ?
- blackie
- Mountainbiker
vertrek je van thuis met de fiets? Anders kunnen we samen rijden, tegen ten 8-en aan de markt of zoiets.QM wrote:De kans zit der in da'k mijn mtb-schoenen eens ga kuisen tegen zondag dus sorry mannen als het op slag gaat sneeuwen e...![]()
In ieder geval aanwezig zondag!
Ik vertrek thuis met de fiets en zou de 33 km doen. Kwestie van niet te vermoeid en te vuil thuis te komen